ניצן: הפרקליטות טעתה כשאפשרה לבן-ארי לצאת לחופשה במהלך השימוע בתיקי נתניהו

בכנס מתמחים באוניברסיטת ת"א נאמו היועמ"ש ופרקליט המדינה והתייחסו לשימוע בתיקי רה"מ • מנדלבליט הבהיר כי "כל טענה נבחנה, אין קיצורי דרך בתהליך הזה" • עוד הוסיף: "אני דוחה בתוקף את ההתקפות האישיות שלוחות הרסן נגד שי ניצן וליאת בן-ארי"

פרקליט המדינה שי ניצן והיועמ"ש אביחי מנדלבליט / צילום: רפי קוץ, איל יצהר
פרקליט המדינה שי ניצן והיועמ"ש אביחי מנדלבליט / צילום: רפי קוץ, איל יצהר

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יוצא להגנת עו"ד ליאת בן-ארי, ופרקליט המדינה שי ניצן מודה כי הפרקליטות טעתה כשאפשרה לבן-ארי לצאת לחופשה במהלך השימוע בתיקי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שני הבכירים נשאו היום (ב') דברים בכנס מתמחים באוניברסיטת תל-אביב. מנדלבליט ביקש להבהיר כי "הליך השימוע בעניינו של ראש הממשלה מתקיים באופן יסודי, מעמיק, עניייני וממצה".

"שמענו את באי-כוחו של ראש הממשלה במשך ארבעה ימים, משעות הבוקר עד שעות הלילה. קיבלנו טיעון כתוב מפורט. כל טענה נבחנה, כל אסמכתא שהוגשה נלמדת. אין קיצורי דרך בתהליך הזה", אמר מנדלבליט.

היועמ"ש יצא להגנת הצוות שעובד עמו שמורכב מפרקליט המדינה עו"ד שי ניצן, עו"ד ליאת בן-ארי, המשנים ליועמ"ש ופרקליטים בכיירם נוספים. "זהו צוות מעולה, הטוב ביותר למשימה כבדת-המשקל של קבלת החלטה בתיקי ראש הממשלה", אמר היועמ"ש והוסיף: "ההתקפות שנשמעות לאחרונה נגד חברים מהצוות הזה אינן ראויות. אני שומע דברים שפשוט אינם אמת. חלקם ממש מזעזעים. אני דוחה בכל תוקף את ההתקפות וההכפשות האישיות שלוחות הרסן נגד שי ניצן וליאת בן-ארי".

פרקליט המדינה, עו"ד שי ניצן, נשא אף הוא דברים ובין היתר הודה בכך שהפרקליטות טעתה כשאישרה את החופשה של ליאת בן-ארי בעיצומו של השימוע בתיקי נתניהו. "בדיעבד, עדיף היה לפעול אחרת. לא בגלל שחלילה השימוע נפגע, אלא בגלל מראית-העין. בכך טעינו כולנו. איננו חפים מטעויות", אמר ניצן.

לעוד מידע בנושא האזינו לפודקאסט "גלובסטוק"