ברוקנר-יער זכה תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן

המשרד יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו • היקף התקציב: כ-4 מיליון שקל לשנה

אוניברסיטת בר-אילן / צילום: איל יצהר
אוניברסיטת בר-אילן / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום ברוקנר-יער זכה במכרז על תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן. לשלב הגמר הגיעו גם משרדי הפרסום LEAD וגליקמן-שמיר-סמסונוב.

ברוקנר-יער יעבוד לצד משרד המיתוג "פירמה", שנבחר גם הוא בהליך מכרזי וכבר החל בעבודתו.

היקף תקציב הפרסום של אוניברסיטת בר-אילן צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקל לשנה, והוא אינו כולל את תקציב הפרפורמנס (הפרסום מבוסס התוצאות) שמהווה חלק חשוב בפרסום האוניברסיטאות. 

אגוזי אקדמיה: 11 מיליון שקל לפרסום ההשכלה הגבוהה מחפשים בית

אוניברסיטת בר-אילן מתמודדת עם האתגרים של כלל תחום החינוך הגבוה - רלוונטיות בעידן הבינתחומי והצפה של מכללות בשוק; ובנוסף, עם אתגרים של המוסד עצמו - המוניטין של אוניברסיטה המזוהה יותר עם צביון יהודי, דתי ושמרני, ופחות עם חדשנות טכנולוגית.

יש להניח כי אירוע מתוקשר כמו זה שבו הפרופסור מוטי קידר, חבר סגל של האוניברסיטה, יצא בפומבי נגד התפיסה שיגאל עמיר רצח את ראש הממשלה ז"ל יצחק רבין, אינו תורם במיוחד למוניטין של האוניברסיטה כמוסד פלורליסטי חדשני ופתוח.

את המכרז ניהלה דמות מוכרת מאוד בענף השיווק: נעמה גת, לשעבר סמנכ"ל שיווק בפרטנר ולפני כן בבנק מזרחי טפחות. גת מונתה ביוני 2018 לתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של האוניברסיטה והחלה ליישם שורה של צעדים שמטרתם שינוי וריענון בתדמית בר-אילן. משהו על הכיוון שהיא מבקשת לקחת את הדברים ניתן היה ללמוד בהגדרות תפקיד משרד הפרסום שייבחר. "בר-אילן עומדת בפני תהליך ריענון שיווקי ומחפשת משרד פרסום שיהיה שותף לשינוי ובעל ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית", נכתב במכרז.

לדברי גת, "אוניברסיטת בר-אילן נמצאת בתנופת צמיחה, ואנו בוחרים בקפידה את השותפים שלנו במסע המרגש הזה. לגמר העפילו משרדים מובילים, והתחרות הייתה צמודה. אנו מלאי הערכה למשרדים שניגשו למכרז. המשרד הזוכה הוכיח חשיבה פורצת דרך, ניסיון במגוון דיסציפלינות מורכבות ויכולות דיגיטליות וטכנולוגיות. אני בטוחה שהוא יתרום לנו רבות". 

מברוקנר-יער-לוי נמסר: "אנו שמחים על הזכייה וגאים לעבוד עם אחד המוסדות האקדמיים המובילים בישראל. שוק ההשכלה הגבוהה עובר בשנים האחרונות שינויים מרתקים ומציב אתגרים שיווקיים שמצריכים הבנה אסטרטגית עמוקה ומיומנות בעולמות הדיגיטל, שם הקהל נמצא".