הנשיא ריבלין גוער בנתניהו וגנץ על שלא השכילו עדיין להקים ממשלת אחדות

בסיור בדרום לאחר ירי הרקטות בשבוע שעבר אמר ריבלין: "הרף לכם! אין צורך בבחירות נוספות, התכבדו ושובו. אני קורא גם לליכוד וגם לכחול לבן להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות. די לו בבחירות האלו"

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין בקלפי / צילום: דוברות בית הנשיא
נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין בקלפי / צילום: דוברות בית הנשיא

נשיא המדינה ראובן ריבלין גוער בראשי המפלגות הגדולות, נתניהו וגנץ, על שלא השכילו עדיין להקים ממשלת אחדות. בסיור בדרום לאחר ירי הרקטות בשבוע שעבר אמר ריבלין: "הרף לכם! אין צורך בבחירות נוספות, התכבדו ושובו. אני קורא גם לליכוד וגם לכחול לבן להתעשת ולהבין שהעם לא רוצה בחירות נוספות. די לו בבחירות האלו. אתם נציגי הריבון אבל אל תשכחו אף פעם - הריבון הוא העם. העם שמחולק בין כל מגוון הדעות שקיימות בישראל. אנחנו היינו יחד, נועדנו להיות יחד ונהייה יחד. אני חושב שאפשר להקים ממשלה. הפערים הם פערים אישים יותר מאשר פערים הגותיים, מחשבתיים, פוליטיים או צורכי המדינה. מנהיגי ישראל צריכים להבין שאזרחי ישראל קודמים לכל".

ריבלין מקיים בימים האחרונים סדרת פגישות עם נציגי המפלגות, וביום שלישי יפגש עם חברי הליכוד.

בביקורו פגש בין השאר את חיילי אוגדת עזה ולהם אמר : "העורף הישראלי הוא עצבי הברזל של המדינה. אתם קיר הברזל שלה. תודה לכם על המסירות והדבקות בהן אתם משרתים את אזרחי המדינה. בשמי, ובשמם, אני אומר לכם היום תודה". כן סייר בנתיבות שם שוחח עם ראש העיר יחיאל זוהר ועם תושבים.