בהשקעה של כ-550 מיליון שקל: סינמה סיטי יורדת לדרום

המתחם החדש בבאר-שבע משתרע על פני 3 קומות בשטח של 50 אלף מ"ר וכולל קומה שלמה של 20 אולמות קולנוע, 4 אולמות VIP, היכל מופעים, תאטרון ואולם כנסים מהגדולים בדרום הארץ, מתחם הופעות ומתחם החלקה על הקרח

הבוקר (ג') נחנך מתחם סינמה סיטי באר-שבע בהשקעה של כ-550 מיליון שקל.

המתחם החדש משתרע על פני 3 קומות בשטח של 50 אלף מ"ר וכולל בין היתר קומה שלמה של 20 אולמות קולנוע, 4 אולמות VIP, היכל מופעים, תאטרון ואולם כנסים מהגדולים בדרום הארץ, מתחם הופעות בשיתוף עם קבוצת זאפה, מתחם לילדים ומתחם החלקה על הקרח בשטח של 1,100 מ"ר.

בנוסף כולל המתחם שדרת חנויות, מסעדות ובתי קפה אשר ייפתחו בהדרגה, ביניהם פקטורי 54, אדידס, ניופאן, DAISO, מקדונלד'ס, גלידה גולדה, קפה נמרוד ואחרים. כמו כן, בהמשך השנה צפוי להיפתח במתחם מוזיאון קולנוע ישראלי. 

בכך מצטרף המתחם החדש לחמשת המתחמים הנוספים של הקבוצה: בגלילות, בראשון-לציון, בירושלים, בנתניה ובכפר-סבא.

"כמי שהתחילו לפני 50 שנים בדימונה, פתיחת מתחם קולנוע בבאר-שבע זו סגירת מעגל מיוחדת עבורי ועבור אחי היקר, לאון ז"ל", מסר היום בהודעה לתקשורת משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי וחברת יונייטד קינג.

לדבריו, "הקמת מתחם בידור, בילוי ופנאי בבאר-שבע היה חלומו של לאון, ולצערנו הוא לא זכה להגיע לפתיחתו". לאון אדרי, אחיו של משה ושותפו לדרך, נפטר לפני כשנה וחצי בהיותו בן 70.