נכנסה לכושר: הולמס פלייס משלימה זינוק של 45% מתחילת השנה אחרי הדוחות

החברה רשמה עלייה של 10% בהכנסות ברבעון השלישי, בין היתר, הודות להכנסות של 1.2 מיליון שקל מהאימונים האישיים • הרווח הנקי טיפס ב-21% ברבעון השלישי לכ-4 מיליון שקל

קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף
קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס / צילום: יוני רייף

מפעילת מועדוני הבריאות ומכוני הכושר הולמס פלייס  דיווחה היום (ג') על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2019 והציגה עלייה בהכנסות, בין היתר על רקע גידול של 1.2 מיליון שקל בהכנסות מאימונים אישיים.

הכנסותיה של החברה עלו ב-10% מ-99.6 מיליון שקל ברבעון השלישי אשתקד, ל-110 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019, וזאת בנטרול השפעת תקן IFRS16. אחוז הרווח הגולמי עלה מ-12.4% ל-14.5%. העלייה מיוחסת להתייעלות במועדוני מגזר הולמס פלייס ולעלייה בתמהיל ההכנסות של מגזר אייקון, בו הרווחיות הגולמית גבוהה יחסית.

נכון לסוף הרבעון השלישי השנה עמד מספר המנויים של הולמס פלייס על כ-139 אלף, זאת בהשוואה ל-127 אלף מנויים בסוף חודש ספטמבר 2018.

הרווח הגולמי (Non-GAAP) זינק ב-29% לכ-16 מיליון שקל, הרווח התפעולי גדל ברבעון השלישי ב-26% והסתכם ב-6.7 מיליון שקל (המהווים 6% מהמכירות), בהשוואה לרווח תפעולי של 5.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווים 5% מהמכירות). העלייה ברווח התפעולי נרשמה הן בשל השיפור בהכנסות והן בשל העלייה ברווחיות הגולמית.

ה-EBITDA ברבעון השלישי של 2019 הסתכם ב-14.3 מיליון שקל, עלייה של 15% בהשוואה ל-EBITDA של 12.4 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2018.  

בשורה התחתונה הרווח הנקי עלה ב-21% ל-4 מיליון שקל. את 9 החודשים הראשונים של השנה סיימה החברה עם רווח של 16.7 מיליון שקל, לעומת רווח נקי של 11.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

מניית החברה מטפסת כעת בכ-3% בבורסה בתל-אביב ומשלימה מהלך עליות של כ-45% מאז שלהי דצמבר האחרון.

מנכ"לית הולמס פלייס, קרן שתוי, ציינה עם פרסום התוצאות: "הולמס פלייס ממשיכה להציג שיפור בתוצאות הכספיות מדי רבעון, וברבעון זה צמחנו בהכנסות מגזר הולמס פלייס במעל 3% ובמגזר אייקון אשר צמח בכ-80%. ההחלטה לפתוח פורמט מועדוני Low Cost תחת המותג אייקון מוכיחה את עצמה, ופעילות זו מהווה מנוע צמיחה מרכזי בפעילותנו. מתחילת 2019 ועד היום פתחנו 7 מועדוני אייקון חדשים, מהם אחד במהלך הרבעון הרביעי עד כה, ומועדון בראשון-לציון שהוסב מפורמט אנרג'י לפורמט אייקון. מגזר פעילות זה חצה הרבעון את רף 30 אלף המנויים, ומכאן שהשפעתו על המשך הצמיחה המהירה בחברה צפויה לגדול. להולמס פלייס יש איתנות פיננסית ויתרון תחרותי שיאפשר לנו להמשיך ולצמוח הן בדרך של צמיחה פנימית והן באמצעות רכישות כדוגמת מועדון הכושר זאוס בראשון-לציון, שרכישתו הושלמה בתחילת נובמבר השנה".