השגריר לשעבר שפירו: טראמפ מעל באחריות שלו להגנה על הדמוקרטיה

דן שפירו, לשעבר שגריר ארה"ב בישראל, חושב שהאמריקאים התעייפו מהמזה"ת, מפענח את המתכון לניצחון בפריימריז הדמוקרטים ומשוכנע שיש סיבה טובה להדיח את טראמפ • "המדריך לטראמפיסט" - פודקאסט חדש לקראת בחירות 2020 לנשיאות ארה"ב

שגריר ארה"ב לשעבר, דן שפירו / צילום: כדיה לוי, גלובס
שגריר ארה"ב לשעבר, דן שפירו / צילום: כדיה לוי, גלובס

לקראת בחירות 2020 לנשיאות ארצות-הברית, טל שניידר ואורי פסובסקי מפרקים את הדרך לבית הלבן. בכל שבוע יעלה פרק חדש שיעסוק בפריימריז של המפלגה הדמוקרטית בבחירת מועמד/ת, בדרמת ההדחה של הנשיא דונלד טראמפ, ובמפת הבוחרים המשתנה של אמריקה.

השבוע נמצא את הקשר הישראלי בחנינה הנשיאותית שהביאה לעימות בין טראמפ לבכירי הצבא; נתעדכן בתמונה הגדולה העולה משימועי ההדחה עד כה; נשאל מה מחפשים הבוחרים הדמוקרטים אצל המועמדים שלהם (ווינריות!) והאם למייקל בלומברג יש סיכוי להיכנס לבית הלבן; מה המשמעות האמיתית של הבחישות של הבית הלבן באוקראינה, וגם ננסה לברר לאן נעלם דור ה-X בקמפיין עד כה. וגם: האם המדיניות של טראמפ במזרח התיכון היא בעצם המשך המדיניות של הנשיא אובמה? 

אורח: דניאל שפירו, לשעבר שגריר ארה"ב בישראל, וכיום עמית בכיר במכון למחקרי ביטחון לאומי בתל -אביב - ומי שהספיק כבר לייעץ לשורת מתמודדים בפריימריז הדמוקרטיים.

הצטרפו לקהילת המדריך לטראמפיסט