עכשיו זה רשמי: עידן וולס מונה למנכ״ל קבוצת דלק

וולס נחשב לימינו של בעל השליטה בקבוצת דלק יצחק תשובה • משנת 2015 ועד כה וולס כיהן כמשנה למנכ"ל דלק, בנוסף משמש וולס כמנכ"ל ונציג בעלים של בעל השליטה בקבוצת תשובה משנת 2006

עידן וולס  / צילום: רון קדמי
עידן וולס / צילום: רון קדמי

עידן וולס מונה למנכ"ל קבוצת דלק במקומו של אסי ברטפלד, כך דיווחה הערב (ד') קבוצת דלק לבורסה. וולס נחשב לימינו של בעל השליטה בקבוצת דלק יצחק תשובה. עזיבתו של ברטפלד את החברה היתה צפויה וולס צפוי להיכנס לתפקידו בינואר 2020.

וולס, 42, שהחל את דרכו בסביבת תשובה לפני כעשר שנים כעוזר האישי שלו, התמחה בעריכת דין במשרד גורניצקי ושות'. בעבר הוא גם השתתף בתוכנית הריאליטי "השגריר".

משנת 2015 ועד כה וולס כיהן כמשנה למנכ"ל דלק, בנוסף משמש וולס כמנכ"ל ונציג בעלים של בעל השליטה בקבוצת תשובה משנת 2006, ושימש מ-2010 ועד 2015 כיועץ אסטרטגי של קבוצת דלק ודלק קידוחים, ומשמש כדירקטור בדלק משנת 2015.

ולס נכס לתפקידו לאחר 15 שנה בקבוצת תשובה, והוא יקבל לידיו את המושכות בהמשך לאסטרטגיה של החברה לבסס את מעמדה כחברת אנרגיה בינלאומית.

גבי לסט, יו"ר קבוצת דלק, אמר: "בשמי ובשם דירקטוריון הקבוצה אני רוצה להודות למנכ"ל הקבוצה ב-16 השנים האחרונות, אסי ברטפלד, על תרומתו המשמעותית והחשובה לפיתוח וקידום עסקיה של הקבוצה בכל התחומים שבהם היא פעלה, וביסוס מעמדה כחברת אנרגיה מובילה. אני שמח על ההחלטה שהתקבלה היום בדירקטוריון הקבוצה על מינויו של עידן וולס לתפקיד מנכ"ל קבוצת דלק ומברך אותו לרגל מינויו, בשמי ובשם דירקטוריון הקבוצה. אני משוכנע שהמנהיגות, הניסיון המקצועי הרב, וההכרות העמוקה של עידן עם פעילות הקבוצה יביאו את הקבוצה להישגים משמעותיים, בתהליך הפיכתה לחברת אנרגיה בינלאומית מובילה".