תדהר ודיזנגוף סחר חוברות לפרויקט מסחר ותעסוקה בנתניה

דיזנגוף סחר מכרה לתדהר כמחצית מהזכויות בפרויקט שמתכונן להיבנות בחלקו המערבי של כביש החוף • תדהר תשמש כקבלן מבצע בפרויקט

אודי שרביט, מנכל תדהר / צילום: קבוצת תדהר
אודי שרביט, מנכל תדהר / צילום: קבוצת תדהר

חברת תדהר רכשה כמחצית מהבעלות על מתחם לתעסוקה עתידי, שאותו יזמה חברת דיזנגוף סחר במתחם "אגם 3" שבנתניה. עלויות הקרקע והקמת הפרויקט מוערכות בכ-250 מיליון שקל. הפרויקט, שעתיד להיות בן 35 אלף מ"ר, ממוקם במגרש בן 5.5 דונם, שנמצא בשכונה חדשה שמוקמת בימים אלה.

מרכז מסחרי נולד
 מרכז מסחרי נולד

דיזנגוף סחר, שבשליטת מנשה זליכה ואהרון שעשוע, רכשה את המגרש בינואר השנה, במסגרת מכרז של רמ"י. החברה הייתה היחידה שניגשה למכרז והיא הציעה תמורתו 41.5 מיליון שקל. כחלק מתנאי המכרז עליה להוסיף כ-11 מיליון שקל עבור הוצאות פיתוח.

ל"גלובס" נודע כי באחרונה חתמו דיזנגוף סחר ותדהר על הסכם שותפות, לפיו תדהר תכנס בחלק שווה לפרויקט עם דיזנגוף סחר לפרויקט. כן הוסכם כי היא תספק לשותפות שירותי בנייה.

בתדהר אישרו את קיום ההתקשרות ומסרו כי "קבוצת תדהר התקשרה בעסקה להקמת פרויקט משותף למשרדים ומסחר. הפרויקט יכלול כ-35 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה מעל הקרקע והוא מהווה אבן דרך נוספת להעמקת פעילותנו בתחום הנכסים המניבים". עם זאת, סירבו בחברה להגיב לעניין התמורות בעסקה. בדיזנגוף סחר סירבו להגיב.

חברת דיזנגוף סחר עוסקת בייזום נדל"ן למגורים ונדל"ן מניב. בין הפרויקטים של החברה ניתן למנות את מגדלי לגון בנתניה, הפאואר סנטר בנס ציונה ומגדל הרכבת בבאר שבע.

תדהר, שבשליטת גיל גבע, אריה בכר ומארק ויסמן,היא מהחברות הבולטות בארץ בתחום הנדל"ן, הן בתחום הביצוע והן בתחום היזמות.