"בא מהצורך לשמור על הימין": ח"כ קיש יתמוך בסער לראשות הליכוד

בתוך כך מצטרף קיש לח"כ מיכל שיר שכבר הביעה תמיכה בסער • בראיון ל"פגוש את העיתונות"  קיש ציין כי יש אנשים רבים בליכוד החושבים כמוהו

יואב קיש / צילום: דוברות הכנסת
יואב קיש / צילום: דוברות הכנסת

ח"כ יואב קיש מן הליכוד הודיע היום שהוא תומך בגדעון סער לראשות הליכוד. "אנחנו רואים שנתניהו עם כל האהבה אליו, לא מצליח להקים ממשלה. היחיד שיכול להוציא אותנו מן המצב הזה הוא גדעון סער. אנשים רבים יושבים על הגדר. מתוך מחויבות עמוקה לימין הישראלי אני תומך בסער" אמר קיש בראיון ב"פגוש את העיתונות" לרינה מצליח.

בתוך כך מצטרף קיש לח"כ מיכל שיר שכבר הביעה תמיכה בסער. קיש ציין כי יש אנשים רבים בליכוד החושבים כמוהו. "זה לא בא מן המקום של לא לאהוב את נתניהו, אלא מצורך לשמור על הימין" הוא אמר.

מחר (א') יתכנס מרכז הליכוד כדי לקבוע תאריך לפריימריז על ראשות המפלגה. בשבוע שעבר ציין דובר הליכוד כי שאלת קיום הפריימריז על ראשות המפלגה לא תוחלט לפני שתפוזר הכנסת ה-22.

בנוסף, יידון במרכז הליכוד שינוי החוק הנורווגי, כך שיותר שרים יוכלו להתפטר כדי לאפשר כניסת ח״כים נוספים. יצוין שמדובר בחקיקה המחייבת 61 קולות בשלוש קריאות, דבר שהליכוד לא יכול כיום להשיג. במידה ובליכוד ירצו לתמוך בהצעת חקיקה שכזו, יצטרך נתניהו לשלב זאת בהסכמים קואליציונים, וזאת אם יצליח להקים קואליציה עוד השבוע, או אחרי הבחירות לכנסת ה-23.