כיסאות מוזיקליים ברדיו 99FM: חגית קמין פורשת, אביעד רוזנבוים יחליפה

רוזנבוים הוא מנהל תחנות המוזיקה של תאגיד השידור הציבורי "כאן 88", "כאן מוזיקה" ו"כאן גימל" • קמין, שפורשת אחרי כחמש וחצי שנים בתפקיד: "התפקיד ברדיו היה מאתגר ומלא סיפוק, ואני מרגישה שפרצנו גבולות"

חגית קמין / צילום: עינת לברון
חגית קמין / צילום: עינת לברון

כיסאות מוזיקליים בניהול תחנות הרדיו האזוריות: חגית קמין, מנכ"לית רדיו אקו 99FM, פורשת מתפקידה. את מקומה יתפוס אביעד רוזנבוים, מנהל תחנות המוזיקה של תאגיד השידור הציבורי: "כאן 88", "כאן מוזיקה" ו"כאן גימל".

קמין נכנסה לנהל את רדיו 99FM לפני כחמש וחצי שנים במקום מישל קרמרמן שפרשה. הקדנציה שלה נחשבת להצלחה: במהלכה נרשמה עלייה של כ-30% בשיעורי ההאזנה. אחד הצעדים המרכזיים עליהם חתומה קמיו היא השקת האפליקציה הדיגיטלית של התחנה שהביאה למיליון הורדות. האפליקציה שימשה בהמשך גם פלטפורמת פרסום ולמכירת כרטיסים להופעות מוזיקה בארץ ובעולם.

קמין הייתה הראשונה בישראל לפרוץ את גבולות הרדיו המסורתיים והובילה אסטרטגיה של beyond FM, שהנגישה והתאימה את המוזיקה הקלה אל המאזינים 24/7.

נזכיר כי קמין לא באה במקור מתחום המדיה, וברזומה שלה יש תפקידים כסמנכ"לית שיווק בארגונים כמו yello ובורגראנץ'.

לדברי קמין, "התפקיד ברדיו היה מאתגר ומלא סיפוק, אני מרגישה שפרצנו גבולות והנגשנו אותו לציבור. אני מרגישה מוכנה לאתגר הבא".

כאמור, את מקומה של קמין יתפוס אביעד רוזנבוים, שניהל את תחנות המוזיקה של תאגיד השידור "כאן". טרם כהונתו בתאגיד הוא שימש בתפקיד סגן עורך מנהל גלגלצ, עורך תחום הדיגיטל ומנהל ישיבות הפלייליסט בתחנה.

עידו מור, יו"ר רדיו אקו 99FM, מסר בתגובה: "אנו מודים לחגית קמין על הישגים מכובדים בתקופתה ושמחים לקלוט מנהל מוכשר כאביעד רוזנבוים, שעשה כברת דרך משמעותית בגלגלצ ובתאגיד השידור. אני בטוח שאביעד ימשיך להצעיד קדימה את אקו 99FM כתחנת המוזיקה הטובה בישראל".