מאלשטיין לעופר: אורן הילינגר מונה לסמנכ"ל הכספים של מליסרון

הילינגר כיהן כסמנכ"ל הכספים בחברת הנדל"ן נכסים ובנין שבשליטת אדוארדו אלשטיין

אורן הילינגר / צילום: רוני גליאם
אורן הילינגר / צילום: רוני גליאם

עזיבה נוספת בחברת הנדל"ן נכסים ובנין שבשליטת אדוארדו אלשטיין. אחרי פרישת המנכ"לית הוותיקה סגי איתן בחודש מאי האחרון, הודיע אתמול גם סמנכ"ל הכספים אורן הילינגר על עזיבתו את החברה. את מקומה של סגי איתן ממלא מאז עזיבתה אדוארדו אלשטיין, שמחזיק בתפקידי היו"ר והמנכ"ל.

הילינגר הודיע אתמול על התפטרותו, לאחר שמונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת הקניונים מליסרון, שבשליטת ליאורה עופר. הוא יחליף בתפקיד את סמנכ"ל הכספים הקודם אופיר שריד, שקודם לאחרונה לתפקיד מנכ"ל מליסרון, במקומו של אבי לוי.

הילינגר, רואה חשבון במקצועו, הוא בעל תואר ראשון בחשבונאות ובמשפטים מאוניברסיטת ת"א ותואר מוסמך במנהל עסקים גם כן מאוניברסיטת ת"א. הוא ייכנס למליסרון בעוד כשלושה חודשים לאחר שיסיים את תקופת ההודעה המוקדמת בנכסים ובניין.

הילינגר (47), כיהן כסמנכ"ל הכספים של נכסים ובניין בשש השנים האחרונות. כמו כן, שימש כיו"ר דירקטוריון ישפרו וכן כדירקטור בחברות מוחזקות נוספות של נכסים ובניין, בהן נכסי הדרים, נוה גד בנין ופיתוח, והון חברה להשקעות ונאמנות. קודם לכן, שימש כסמנכ"ל כספים בחברת כור תעשיות.

אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון, ציין בעקבות המינוי כי אורן הילינגר הוא איש מקצוע מוכשר וראוי. "אני שמח על הצטרפותו לצוות ההנהלה וסמוך ובטוח כי הניסיון המקצועי הרב שצבר לאורך השנים, יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה והובלתה להישגים רבים".