רשת הבארים הירושלמית בירבזאר מקימה חנות אונליין

ל"גלובס" נודע כי רשת הבירות תחל לבצע משלוחים ללא עלות מתחילת 2020 בפריסה ארצית

רשת הברים בירבזאר מקימה חנות אונליין למכירת בירה - כך נודע ל"גלובס". רשת הברים הירושלמית, שמתמחה בבירות ישראליות ומפעילה כיום חמישה סניפים בירושלים, בתל-אביב ובמקומות נוספים בארץ באמצעות קרון נייד, תחל לשווק בירות במכירה מקוונת מהמבשלה שלה בקריית גת, מתחילת השנה במשלוחים לכל רחבי הארץ. את המשלוחים תספק בירבזאר ללא עלות נוספת ביום שבו בוצע המשלוח, ככל שיוזמנו לפני השעה 12:00.

תחת החנות המקוונת תשווק בירבזאר מארזים של 8 או 12 בקבוקים. בנוגע לכדאיות העסקית של משלוחי אונליין בפריסה ארצית, ברשת אומרים היום (ב') כי "מאחר שאנחנו החברה היצרנית ובנוסף משמשים כפלטפורמה לכל בירות הקראפט, אנו מסוגלים להציע מחירים נוחים גם ברמת השיווק לעסקים, לסניפים שלנו ועכשיו גם במשלוחים עד הבית".

בירבזאר נוסדה על-ידי אבי מוסקוביץ', ליאור וויס, גלעד היימן, איתן פאלק ומייקי בן-ארי, השותפים בחברה-האם בירות קראפט ישראל. את הבירה הראשונה של המבשלה, הנקראת "חתול שמן", החלו לייצר ב-2012, וב-2013 היא החלה בפתיחת סניפים למכירה קמעונאית.

כיום בירבזאר מעסיקה כ-90 עובדים ונמצאת בצמיחה מואצת. לפי נתונים שמסרה החברה, ב-2016 עמד מחזור המכירות שלה על 4 מיליון שקל, ואילו את השנה הנוכחית היא צפויה לסיים עם מכירות של 19 מיליון שקל.