24 שעות לפני התפזרות הכנסת ה-22 ח"כ גנץ: אני עושה מאמץ למנוע את הבחירות

ראש הממשלה נתניהו פנה לגנץ: "בני גנץ, אני קורא לך לחדול מהספינים. אחרי 80 ימים הגיע הזמן שיום אחד, נשב ונדון ברצינות למען הקמת ממשלת אחדות רחבה, זה עדיין לא מאוחר"

בני גנץ / צילום: אלעד מלכה
בני גנץ / צילום: אלעד מלכה

יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ פרסם הערב (ג') קטע וידאו ובו אמר כי הוא עושה מאמץ של הרגע האחרון למנוע את הבחירות לכנסת ה-23.

"אזרחי ישראל, נותרו קצת יותר מ-24 שעות בכדי למנוע בחירות יקרות ומיותרות. אני רוצה שתדעו שאני וחבריי בכחול לבן עושים את כל המאמצים בכדי למצוא מתווה שיביא להרכבת ממשלה מבלי שנוותר על עקרונות היסוד שבגללם נכנסנו לפוליטיקה", אמר גנץ.

מרבית הסקרים בשבועות האחרונים הראו שהציבור מטיל את האחריות על פיזור הכנסת והבחירות החוזרות והנישנות על נתניהו וליברמן. יחד עם זאת הליכה למערכת בחירות שלישית תוך 12 חודשים עשויה להוביל לשיעור השתתפות נמוך וזעם ציבורי, שישפיע על כל המועמדים.

גנץ אמר הערב כי הוא קורא לנתניהו להודיע שלא יסתתר מאחורי החסינות. "תלך להגן על חפותך בבית המשפט. חשוב לי לומר - יש לך את הזכות המלאה להגן על עצמך אבל אסור להפוך את הכנסת לעיר מקלט", אמר גנץ.

ראש הממשלה נתניהו פנה לגנץ: "בני גנץ, אני קורא לך לחדול מהספינים. אחרי 80 ימים הגיע הזמן שיום אחד, לטובת אזרחי מדינת ישראל, נשב ונדון ברצינות למען הקמת ממשלת אחדות רחבה, זה עדיין לא מאוחר".