יו"רית ד"ר פישר חוברת לדונרשטיין במרוץ לנשיאות התאחדות התעשיינים

אם שמואל דונרשטיין ייבחר לתפקיד הנשיא הבא של התאחדות התעשיינים, ד"ר נורית הראל תכהן כסגניתו

יו"רית חברת ד"ר פישר, ד"ר נורית הראל, מצטרפת למרוץ לנשיאות התאחדות התעשיינים ותתמוך במועמד שמואל דונרשטיין, שיתמודד מול ד"ר רון תומר בבחירות בסוף ינואר 2020. אם דונרשטיין ייבחר לתפקיד הנשיא הבא שיחליף את הנשיא היוצא, שרגא ברוש, הראל תכהן כסגניתו.

הראל היא דור שני למשפחת תעשיינים, והיא מנהלת את תשלובת ד"ר פישר ביחד עם אחותה, סיגל בר און. היא מכהנת כחברה בנשיאות התאחדות התעשיינים ועומדת בראשות המטה לקידום והעדפה של מוצרים ישראליים (מטה כחול לבן).

הראל מסרה היום (ה') כי "לאחר ניתוח של המצב קיבלתי החלטה להציג את מועמדותי לתפקיד סגנית נשיא התאחדות התעשיינים".

היא הוסיפה כי "גדלתי בבית שמאמין בתעשייה הישראלית, וסקרנות מדעית, מצוינות עסקית ואחריות חברתית היו לחם חוקינו. אם רוצים להצליח - צריך לחיות ולהבין את התעשייה בישראל, את חשיבותה ואת תרומתה לעתידה ועצמאותה של המדינה. צו השעה הוביל אותי לשילוב כוחות משלים עם שמואל דונרשטיין. שילוב כוחות זה משקף יכולות משלימות של שני תעשיינים עם ניסיון רב ומצטבר, נשען על בסיס היסטורי וקיים, חוצה דורות, טכנולוגיות וקטגוריות".

דונרשטיין מסר בהתייחס להודעתה של הראל: "החלטנו על שותפות מלאה בינינו בכל היבטי הפעילות של התאחדות התעשיינים, ואני מלא תקווה ונרגש מהדרך החדשה שלנו".

החבירה של הראל לדונרשטיין באה שבועות אחדים אחרי שחברת הכנסת לשעבר, איילת נחמיאס-ורבין, הודיעה על תמיכתה בד"ר רון תומר, שמתמודד גם הוא על תפקיד נשיא התאחדות התעשיינים בבחירות שייערכו בסוף ינואר הקרוב. אם תומר ייבחר לתפקיד, נחמיאס-ורבין צפויה להתמנות לתפקיד מוביל בהתאחדות. נחמיאס-ורבין כיהנה בכנסת בשורות המחנה הציוני ושימשה בין השאר בתפקיד יו"רית שדולת התעשייה.