בעקבות העתירה נגד מכרז הדור החמישי בסלולר: נדחו הגשת ההצעות בחודש

משרד התקשורת החליט לדחות את הגשת ההצעות המשותפות שתוכננו ליום ראשון בחודש, זאת על-מנת להתארגן ולהגיש תגובה מנומקת לבית המשפט לעתירות שהוגשו לדחיית המכרז

נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת / צילום: כדיה לוי
נתי כהן, מנכ"ל משרד התקשורת / צילום: כדיה לוי

משרד התקשורת מודיע כי הוא דוחה בחודש את הגשת ההצעות המשותפות במסגרת המכרז לדור החמישי בסלולר. במקביל מבקש המשרד מבית המשפט לתת לו ארכה להגיש תגובה מפורטת לעתירה של סלקום, גולן טלקום ואקספון, שעתרו באמצע השבוע לדחיית המכרז.

במשרד התקשורת החליטו שבשל הזמן הקצר שנותר עד יום ראשון הקרוב, המועד שנקבע להגשת ההצעות המשותפות, אין טעם להתדיין בבית המשפט בסוגיה כל-כך מורכבת, ולכן הוחלט לדחות את הגשת ההצעות מצד אחד, ובמקביל לעבוד על תשובה רצינית לבית המשפט, וזאת לאור העובדה שלעתירה צורפו חוות-דעת מומחים, שמחייבים את המשרד לזמן תגובה נוסף.

נדגיש כי במקרה שמשרד התקשורת לא היה דוחה את המועד להגשת ההצעות, ובית המשפט לא היה נענה לבקשה להוציא צו ביניים בעתירה לעיכוב המכרז, המשמעות הייתה שהעותרות היו חייבות להגיש את הבקשה ביום ראשון, ולא - היו מסתכנות באי התמודדות במכרז. לכן המשרד רצה להימנע מסיטואציה שעשויה לשבש את התהליך, ולפיכך הלך על דחייה במועד הגשת הבקשות.