ממשיך להשתנות: שורה של מינויי בכירים ושינויים מבניים בחטיבת הרדיו של תאגיד השידור הציבורי "כאן"

ל"גלובס" נודע כי עומר פרנקל ימונה לעורך בכיר של "כאן קול המוזיקה", תומר מולוידזון ימונה לעורך בכיר של "כאן 88", ורועי דלמדיגו ימונה לעורך בכיר "כאן גימל" • בנוסף ימונה קובי מנורה למפיק הראשי של תחנות המוזיקה בתאגיד

לי-אור אברבך. סמנכ"ל הרדיו של תאגיד השידור "כאן" / צילום: איה אפרים
לי-אור אברבך. סמנכ"ל הרדיו של תאגיד השידור "כאן" / צילום: איה אפרים

שורה של מינויי בכירים בחטיבת הרדיו של תאגיד השידור הציבורי: ל"גלובס" נודע כי נבחרו עורכים בכירים שינהלו את שלושת ערוצי המוזיקה של החטיבה.

עומר פרנקל ימונה לעורך בכיר "כאן קול המוזיקה", תומר מולוידזון לעורך בכיר "כאן 88", ורועי דלמדיגו לעורך בכיר "כאן גימל". בנוסף ימונה קובי מנורה למפיק הראשי של תחנות המוזיקה התאגיד.

נזכיר כי באמצע 2019 הוביל סמנכ"ל הרדיו של התאגיד לי-אור אברבך שינוי מבני, במסגרתו חולקה חטיבת הרדיו לשתי זרועות: זרוע "אומר" הכוללת את ערוצי הדיבור - "כאן תרבות", "כאן מורשת" ו"כאן הסכתים"; וחטיבת מוזיקה הכוללת את "קול המוזיקה", "כאן 88" ו"רשת גימל". לכל חטיבה אמור להיות מנהל שכפוף ישירות לסמנכ"ל הרדיו ואחראי על העורכים הבכירים.

בשבועות האחרונים פעלו בתאגיד ועדות לבחירת העורכים הבכירים. אתמול (ה') הגיע לקול המוזיקה עומר פרנקל להיכרות עם העובדים.

פרנקל מגיע לתאגיד עם ניסיון מוזיקלי עשיר: הוא בוגר האקדמיה למוזיקה, ואת דרכו המקצועית התחיל בגלי צה"ל, שם הגיש מספר תוכניות. בהמשך הצטרף לערוץ עשר כמבזקן, ומאוחר יותר חזר לגלי צה"ל בתפקיד ראש חטיבת חיילים וצבא (מח"צ) והיה האחראית על תוכניות כגון "קולה של אמא" ו"רצועת הביטחון". בתקופה בה ירון דקל שימש כמפקד צה"ל, פרנקל עזב את התפקיד. פרט לעיסוקו בתקשורת, פרנקל הוא גם מלחין ומנצח.

נזכיר כי כבר שנתיים מתנהלת תחנת קול המוזיקה ללא מנהל - זאת לאחר שיעל צ'רני, שגויסה לניהול התחנה עוד מלפני הקמת התאגיד, פרשה על רקע מחלוקות מקצועיות. מאז מי שהיה אחראי על התחנה היה אביעד רוזנבוים, שנשא באחריות גם ל"כאן גימל" ול"כאן 88".

השבוע נודע כי רוזנבוים פורש מתפקידו בתאגיד ויחליף בתפקיד מנכ"ל 99FM את חגית קמין שפרשה.

אתמול פורסמה מודעת הדרושים למשרת המנהל במקום רוזנבוים, במטרה לאתר בהקדם מנהל/ת חדש. עד לאיוש התפקיד, לי-אור אברבך ינהל את התחנות בפועל יחד עם בעלי התפקידים שנבחרו.