תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מחיר למשתדרג: כך תוכלו לשפר את איכות הדיור שלכם

נגישות תחבורתית, קירבה למקומות בילוי ומסחר, פיתוח האזור וסטנדרט הבנייה • את כל אלו עליכם לבחון לפני ההחלטה על מעבר לדירה חדשה

פרויקט "חלומות גבעת שמואל", מבט מלמעלה. ממוקם בגוש דן ונגיש תחבורתית / הדמיה: VIEWPOINT
פרויקט "חלומות גבעת שמואל", מבט מלמעלה. ממוקם בגוש דן ונגיש תחבורתית / הדמיה: VIEWPOINT

הכתבה בשיתוף שיכון ובינוי

אין ישראלי שלא חולם על דירה משלו, ואלו שכבר מחזיקים בדירה אחת בבעלותם, חולמים על שידרוג איכות הדיור שלהם. השאיפה הזאת תלויה, כמובן, בשלב בו הם נמצאים בחיים. למשפחות עם ילדים שעדיין מתגוררים בבית יש בדרך כלל מחשבות על מעבר לדירות גדולות יותר, עם מרפסת ובניין שמעניק שירותים נוספים, קירבה לגינות ציבוריות, תנועה מתונה ומעבר בטיחותי למגרשי שעשועים ובכלל , מערכת חינוך איכותית ועוד. עבור אלה שילדיהם בגרו ועזבו את הבית , שיפור איכות החיים יכול לכלול דווקא מעבר לדירה קטנה יותר, אבל עליית מדרגה גדולה פי כמה וכמה מבחינת השירותים הנוספים בבניין (כמו מועדון דיירים, חדר כושר, בריכה ועוד). בעת קבלת החלטה על שיפור איכות הדיור עולים בדרך כלל מגוון רחב של פרמטרים - ממיקום הפרויקט, דרך נגישות תחבורתית ופיתוח האזור ועד לסטנדרט הבנייה של הדירה עצמה ושל שאר החללים המשותפים לדיירי הבניין . אז איך עושים זאת נכון?

הלוקיישן הוא המסר

בעידן שבו הצפיפות בכבישים עולה ושטחי החנייה הולכים ומצטמצמים, למשדרגי דיור רבים חשובה הקרבה למקומות מרכזיים, כמו העבודה ואזורי הבילוי והקניות. היכולת להימנע מלהזיז את האוטו על מנת להגיע לעבודה ברגל, לערוך קניות או לצאת לבילויים - היא מהותית. "משדרגי דיור, בעיקר ממעמד סוציואקונומי בינוני-גבוה ובעלי מקצועות חופשיים שיכולים להרשות לעצמם תקציב יותר גבוה, מחפשים את הקרבה למרכזי הערים", מסבירה דורית סדן, סמנכ"לית שיווק ומכירות בשיכון ובינוי נדל"ן, ומביאה כדוגמה את פרויקט "חלומות גבעת שמואל" של החברה, שהקמתו מסתיימת בימים אלו בשכונת הדר החדשה בעיר. מדובר בפרויקט של שלושה מגדלים עם מגוון דירות 4-6 חדרים, גדולות ומרווחות (דירת 5 חדרים בגודל של 125,139 מ"ר), מיני פנטאוזים ופנטאוזים. "הפרויקט נמצא בקרבה לערים המרכזיות שסובבות את גבעת שמואל, כמו רמת גן, פתח תקווה, קריית אונו, גני תקווה ואף גבעתיים . הוא נגיש למגוון רחב של מרכזי מסחר וקניות, בתי קפה, מסעדות, תעסוקה, בתי החולים בילינסון ותל השומר, אוניברסיטת בר אילן, יכין סנטר, הולמס פלייס בפתח תקווה ועוד", מוסיפה סדן.

לדבריה, הבחירה לגור בשכונת הדר החדשה בגבעת שמואל נובעת בין היתר מהמיקום שלה, קרוב למוקדי התעסוקה והבילוי, מצד אחד, אך עדיין לא בלב הצפיפות של תל אביב. "דיירי השכונה שגרים באזור קרובים לכל המקומות שמעניינים אותם, תוך כדי שהם ממשיכים לשמור על רמה גבוהה ואיכות חיים", היא מוסיפה.

"חלומות גבעת שמואל". האזור מתפתח ומעמיד את התושב במרכז / הדמיה: VIEWPOINT
 "חלומות גבעת שמואל". האזור מתפתח ומעמיד את התושב במרכז / הדמיה: VIEWPOINT

נגישות לצירי תנועה מרכזיים

מאחר שלמרות הכל, לא ניתן לוותר לגמרי על הרכב הפרטי כיום, גם הנגישות התחבורתית של האזור משחקת תפקיד בהחלטה על מעבר דירה. קירבה לעורקי תחבורה מרכזיים, מחלפים וכבישים ראשיים יכולה לחסוך זמן רב בהגעה למקומות שונים, בייחוד בשעות הפקקים.

חלומות גבעת שמואל - כשאיכות חיים ונוחות נפגשים. לפרטים הקליקו כאן>>

בנוסף, לא רק עורקי התחבורה המרכזיים הם אלה החשובים, אלא גם אפשרויות התחבורה הציבורית. באזור גוש דן קמה בימים אלו הרכבת הקלה שצפויה לבצע מהפכה בנגישות התחבורתית. פרויקטים שקרובים ונגישים למסלולי אוטובוס מרכזיים וסמוכים למקומות שבהם עתידה לקום הרכבת הקלה יכולים להעניק יתרון תחבורתי רב למתגוררים בהם.

"שכונת הדר החדשה, ממוקמת ממש ליד כביש 471 עם חיבור ישיר לכבישים 4-6 וגישה מהירה לציר ז'בוטינסקי", מסבירה סדן ומדגישה כי בעתיד צפוי לעבור באזור תוואי הרכבת הקלה (הקו הסגול).

דירה בפרויקט "חלומות גבעת שמואל". בנייה ירוקה וחללים גדולים ומרווחים / צילום: אלעד גונן
 דירה בפרויקט "חלומות גבעת שמואל". בנייה ירוקה וחללים גדולים ומרווחים / צילום: אלעד גונן

תוכניות פיתוח האזור: מפארקים ועד מוסדות חינוך

"למשפחות עם ילדים מאוד חשוב נושא החינוך - שיהיו בתי ספר טובים ומגוונים באזור שהם גרים בו", אומרת סדן. לצד בתי הספר וגנים, גם גינות משחקים, ריאות ירוקות, מגרשי ספורט, מוסדות קהילתיים נוספים ועוד, תורמים לשידרוג האזור. "זו נקודה שחשוב לתת עליה את הדעת", מדגישה סדן. "צריך לבדוק עד כמה האזור מתפתח. אם קיימים בו כל המתקנים הדרושים עבור הקהילה, מה הרמה שלהם ומה התוכנית לגבי המשך הפיתוח".

שכונת הדר החדשה בגבעת שמואל, למשל, נחשבת לשכונה עם פיתוח מואץ ולאזור מבוקש, בין היתר, בשל תוכנית הפיתוח באזור. בעיר הוקמו מתקני ספורט רבים, ביניהם הספורטק העירוני ולאחרונה גם מספר אולמות ספורט חדשים. בשנים האחרונות דורגה גבעת שמואל במקומות הראשונים באחוז הזכאות לבגרות, מה שמעיד על רמת בתי הספר באזור.

סטנדרט הבנייה והמפרט וגם השכנים

לבסוף, לצד הקרבה למרכזי הבילוי, הנגישות התחבורתית ופיתוח האזור, אומרת דורית סדן , לדירה עצמה, ולמפרט שלה, תרומה גדולה להחלטה בשיפור דיור. בנייה על פי עקרונות הבנייה הירוקה (התורמת לחיסכון בצריכת החשמל), חללים גדולים ומרווחים, ריצוף איכותי 80/80, חיפוי איכותי בחדרי הרחצה וארונות בחדרי הרחצה מטבח איכותי עם משטח אבן קיסר, מיזוג אוויר דירתי, אסלות תלויות, מחסן לכל דירה צמוד לדירה 2 חניות לכל דירה ועוד מעניקים לפרויקט שלנו נקודות זכות על פני אחרים.

סדן מוסיפה כי "יש באזור אוכלוסייה מאוד איכותית שמחפשת לחיות באיכות חיים גבוהה בתוך אזור שופע שטחים ציבוריים ירוקים שניתן לשמור בהם על חיים פעילים ובריאים". מחיר דירת חמישה חדרים בקומה 14 במגדלים מתחיל מ-2,650,000 שקל".

לכן, בין אם מדובר במשדרגי דיור ואיכות חיים , שמחפשים להשתקע עם ילדים בדירות גדולות, או במי שדווקא בחרו לצמצם דיור במטרה להתקרב למרכז, נראה כי יש מספר משתנים קבוע שחשוב לקחת בחשבון. נושאים כמו קירבה למקומות בילוי ומסחר, נגישות תחבורתית, פיתוח קהילתי ומפרט הדירה, תמיד משחקים תפקיד ומהווים גורם מהותי בהחלטה על שידרוג הדיור ואיכות החיים.

חלומות גבעת שמואל - חוויית מגורים ואיכות חיים בגוש דן בהישג ידכם. לפרטים הקליקו כאן>>