קובי שלום יחליף את עומר קרייזל כמנכ"ל פועלים שוקי הון

שלום שימש בין השנים 2013-2018 כסמנכ"ל בכיר בכלל חברה לביטוח, וניהל את אגף אשראי והשקעות פרטיות ואלטרנטיביות

לאחר שביוני האחרון הודיע עומר קרייזל על פרישתו עד סוף השנה מתפקיד מנכ"ל פועלים שוקי הון, הודיעו היום בנק הפועלים ופועלים שוקי הון על מינויו של קובי שלום כמנכ"ל במקומו. קרייזל פרש בתום חמש שנים בתפקיד.

שלום (45) שימש בין השנים 2013-2018 כסמנכ"ל בכיר בכלל חברה לביטוח, וניהל את אגף אשראי והשקעות פרטיות ואלטרנטיביות. בתפקידו האחרון הוא פעל כיועץ עצמאי בליווי עסקאות בתחומים שונים. בעברו הוא היה שותף בקרן ההשקעות רונקו קפיטל פרטנרס, וניהל את חטיבת הנכסים המניבים ותשתיות באפריקה ישראל. את דרכו הוא החל בשירות הציבורי כיועץ במשרד הפנים, במשרד ראש הממשלה וכראש מטה שר האוצר.

דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים, הודה לקרייזל על תרומתו ואיחל לו הצלחה בדרכו החדשה. במהלך כהונתו הוביל את פועלים שוקי הון להגדלת תיק ההשקעות של החברה, בדגש על חברות פרטיות וקרנות השקעות פרטיות (Private Equity) בארץ ובחו"ל.

פועלים שוקי הון היא זרוע ההשקעות והבנקאות להשקעות של בנק הפועלים, ולה השקעות ישירות בחברות במגוון סקטורים. כמו כן, לפועלים שוקי הון השקעות בקרנות פרייבט אקוויטי בארץ ובעולם. לפועלים שוקי הון אחזקה של כ-30% בחברת החיתום פועלים אי.בי.אי.