תוספת 17 מ"ר לדירה, חניה ומעלית: מה קיבלו דיירי בניין בת"א בתמ"א 38

היזם יבנה 27 דירות שמהן 16 חוזרות לבעלי הדירות, ו-11 למכירה, בהן דירות 2, 3 ו-4 חדרים, גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוז • טווח המחירים מ-2.9 מיליון שקל עד 9.85 מיליון שקל

בארי 9 תל אביב / צילום: fotogaphy 360
בארי 9 תל אביב / צילום: fotogaphy 360

סיפור הדיירים:

רוני אבידור, נציג הדיירים, מספר: "התחלנו מיוזמה של אחד הדיירים ב-2014, שהתחיל לשוטט בין כל מיני יזמים די קיקיוניים, שלא הציעו לנו הרבה. אני רואה חשבון וקצת מכיר מספרים, אבל כשהגענו לאחד שהציג את עצמו כיזם ונתן לנו קצת יותר, עשיתי דוח 0 של הפרויקט והגעתי למסקנה שגם הוא לא מציע משהו אטרקטיבי. הוא תכנן להעלות את כולנו קומה אבל גם להוסיף בכל קומה דירה של 45 מ"ר. לבסוף הוסכם על תוספת של בערך 17 מ"ר, כולל ממ"ד.

"הדיירים היו מאוד החלטיים ומאוד קואופרטיביים. הרמוניה מושלמת, עד כדי כך שבעלי הדירות הגדולות הסכימו שכולם יקבלו את אותה תוספת, כך שבעלי הדירות הקטנות קיבלו באופן יחסי יותר, רק משום שרצו שהכול יזרום.

"בשלב מסוים היזם הודיע לנו שהוא מכניס שותף לפרויקט - את בנייני העיר הלבנה - ואח"כ הוא בעצמו יצא מהפרויקט, מה שהבהיר לי שהוא בכלל לא היה יזם אלא קבלן קולות. מבחינתנו יצא מתוק מעז כי נשארנו עם העיר הלבנה ומשם הפרויקט רץ. זה התעכב רק בגלל תוכנית הרובעים של העירייה".

בארי 9 תל אביב/ צילום: הדמיה:fotogaphy 360
 בארי 9 תל אביב/ צילום: הדמיה:fotogaphy 360

התמורה ליזם:

היזם יבנה 27 דירות שמהן 16 חוזרות לבעלי הדירות, ו-11 למכירה, בהן דירות 2, 3 ו-4 חדרים, גן, מיני פנטהאוז ופנטהאוז. טווח המחירים מ-2.9 מיליון שקל עד 9.85 מיליון שקל.

התמורה לדיירים:

דירה גדולה יותר ב-17 מ"ר, בבניין עם מעלית, חניה תת-קרקעית, הובלות ושכר דירה לתקופת הבנייה.

חניה:

שלושה מפלסי חניה תת-קרקעיים, עם 30 חניות.

לו"ז:

היתר בנייה התקבל ביוני האחרון, והבנייה החלה. אכלוס צפוי בעוד שנתיים-שנתיים וחצי.

המצב הישן: בניין בן שלוש קומות מעל קומת קרקע, ו-16 דירות, ללא מעלית, עם חניה
היזם: בנייני העיר הלבנה בשותפות עם בולווארד טרה
חברת הביצוע: אשכול פרויקטים
האדריכל: בר אוריין

עורכי דין של הדיירים: משרד עו"ד שובל יושע