המרוץ אחרי טאלנטים, גרסת ההייטק: חברת סייבר הציבה שלט "דרושים" מחוץ לבסיס גלילות

הקמפיין, יוזמת חברת אבטחת הסייבר הישראלית סנטינל וואן (SentinelOne), מיועד לסייע לחברה במאמציה לגייס עובדים מיחידת 8200 המשרתים בבסיס

השלט שהציבה "סנטינל וואן" בגלילות. /  צילום: תמר מצפי
השלט שהציבה "סנטינל וואן" בגלילות. / צילום: תמר מצפי

"לרוב אנחנו צדים את התוקפים, אבל כעת אנחנו צדים טאלנטים - הצטרפו אלינו", כך נכתב בקמפיין שלטי חוצות שנתלה הבוקר מחוץ לבסיס מודיעין בגלילות. הקמפיין, יוזמת חברת אבטחת הסייבר הישראלית סנטינל וואן (SentinelOne), מיועד לסייע לחברה במאמציה לגייס עובדים מיחידת 8200 המשרתים בבסיס.

המחסור בעובדים בהייטק הוא אחד מהנושאים הבולטים שמטרידים את התעשייה בשנים האחרונות.

כפי שנחשף ב"גלובס" לאחרונה, אחת הדרכים של חברות להתמודד עם המחסור היא באמצעות גיוס עובדים מיחידות מובחרות עוד במהלך השירות הצבאי שלהם. חלק מהחברות אף נעזרות ב"ציידי ראשים", אשר פונים אקטיבית למועמדים שעדיין משרתים בצה"ל, בניסיון לשכנע שכדאי להם לעזוב את שירות הקבע ולוותר על כל הצעה אחרת. מסעות השכנוע כוללים הבטחות לתנאים טובים יותר, תפקיד מעניין יותר ואפשרויות קידום עתידיות. הקמפיין של סנטינל וואן הוא חלק מאותה מגמה.

סנטינל וואן הוקמה ב-2013 על ידי שני חברי ילדות מפתח-תקווה, תומר וינגרטן המכהן כמנכ"ל ואלמוג כהן (שכבר לא בחברה). לפני כחצי שנה גייסה החברה 120 מיליון דולר, שנועדו לשמש אותה בין היתר לגיוס עשרות עובדי פיתוח בישראל.