מה חילק אייל שוחט לעובדי סודהסטרים, ועבור מי הוא יפתח את "גן שלום"

וגם: רון אייכל מצטרף לקולמקס ישראל כאנליסט השקעות

אייל שוחט, גלית צוקר וכפיר סוויסה / צילום: אביתר ניסן
אייל שוחט, גלית צוקר וכפיר סוויסה / צילום: אביתר ניסן

עובדי ועובדות חברת סודהסטרים הגיעו ביום חמישי שעבר אל מרכז הירידים בתל אביב, שם ערכה החברה אירוע סוף שנה (וסוף עשור) חגיגי. עוד ציין האירוע שנה להשלמת רכישתה של סודהסטרים על-ידי פפסיקו, עבור 3.2 מיליארד דולר.

בתוכנית האמנותית: הופעות של עומר אדם ושלישיית מה קשור, ואייל שוחט, מנכ"ל סודהסטרים, שעלה לבמה לצד גלית צוקר, סמנכ"לית משאבי אנוש, וכפיר סוויסה, סמנכ"ל התפעול. השלושה הודיעו כי הם מעניקים לכל אחד ואחת מעובדי המפעל מחשב נייד כמתנה שתשמש אותם ואת בני משפחותיהם. רמון לגוארטה, מנכ"ל פפסיקו, הופיע בהודעה מצולמת: "חבל שלא יכולתי לבוא לחגוג אתכם בערב המיוחד הזה, אבל אני מבטיח לבוא לבקר אצלכם במפעל בזמן קרוב", הוא הצהיר.

בפתח האירוע אמר שוחט כי החברה מסכמת את השנה הטובה ביותר בתולדותיה, עם שיא מכירות שנתי, ובשנה הבאה בכוונתה להכפיל את הייצור במפעלה שברהט: "אני שמח לספר לכם כי אנו מקימים עוד מפעל מתכת ועוד מפעל פלסטיק, ונצרף למשפחה שלנו מאות משפחות מהדרום", הוא אמר.

עוד הוא אמר כי "קו ההרכבה שלנו בכלא אלה, שהתחיל כפרויקט קטנטן, כולל כבר 300 אסירים שהם חלק מסודהסטרים. בחודשים הקרובים נשיק קו הרכבה נוסף בכפר כסייפא - עבור עשרות נשים בדואיות, ובשנה הבאה נפתח לראשונה בישראל, את 'גן השלום', גן לילדים הצעירים שלנו. הגן הזה יקל על ההורים שעובדים במפעל, אבל חשוב לא פחות - בכל יום, כשניכנס בשעריו, נזכור שאנחנו עושים זאת למענם - למען עתיד טוב יותר של סובלנות ושלום".

רון אייכל מצטרף לקולמקס ישראל כאנליסט השקעות

רון אייכל מצטרף לזירת המסחר קולמקס ישראל כאנליסט ההשקעות של החברה. במסגרת תפקידו יכתוב אייכל ניתוח שווקים שבועי. הוא מצטרף לחברה שהשבוע קיבלה קולמקס רשיון שיווק השקעות מטעם רשות ני"ע. 

אייכל (47) הוא בעל תואר דוקטור במנהל עסקים עם התמחות במימון, מהאוניברסיטה העברית בירושלים. בעברו הוא שימש ככלכלן ואסטרטג ראשי במיטב בית השקעות, אסטרטג ראשי לשווקים בינלאומיים באי.בי.אי, וראש צוות מחקר בניירות ערך זרים ומט"ח בבנק לאומי. אייכל משמש כמרצה בתחומי מימון, כלכלת עולם וכלכלת ישראל, ובחמש השנים האחרונות מרצה באוניברסיטה העברית, אוניברסיטת חיפה ובמגוון מכללות בישראל.

דודי פריד, מנכ"ל קולמקס ישראל מסר כי: "צירופו של רון לשורות החברה הוא ביטוי נוסף להתרחבות החברה, להעמקת השירותים אשר היא מעניקה ללקוחותיה ולתחילת פעילותה גם בבורסה הישראלית - אנו בטוחים שרון יתרום רבות מניסיונו ומהידע הנרחב שלו בשוקי ההון העולמיים".

אייכל מסר כי "ניסיוני הרב בניתוח נכסים פיננסים יעמוד לשירות לקוחות החברה ויסייע להרחבת סל המוצרים".

בחודשים האחרונים השיקה קולמקס ישראל, באישור רשות ניירות ערך, מכשיר השקעה חדש המאפשר מסחר בחוזי הפרשים (CFD) על מניות ת"א 35 - בבורסה בתל אביב. 

רון אייכל / צלם: איל יצהר
 רון אייכל / צלם: איל יצהר