ארדן המתין עד הרגע האחרון והודיע: "נתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד"

"כחבר בקבינט הבטחוני, אני מכיר היטב את האתגרים האדירים שמולם אנו נמצאים, האיום האירני, בית הדין בהאג, ולאחר שהבאתי בחשבון את כל השיקולים, הגעתי למסקנה שנתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד ואת המדינה", אמר השר בוידאו שצילם

גלעד ארדן / צילום: תמר מצפי
גלעד ארדן / צילום: תמר מצפי

השר גלעד ארדן המתין כמעט עד לרגע האחרון והערב (ג') הודיע כי הוא תומך בבנימין נתניהו לראשות הליכוד, בבחירות שיערכו ביום חמישי הקרוב. ארדן פרסם קטע וידאו בו אמר כי לאחר ששקל את כל השיקולים, הגיע למסקנה שנתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את המדינה.

"כחבר בקבינט הבטחוני, אני מכיר היטב את האתגרים האדירים שמולם אנו נמצאים, האיום האירני, בית הדין בהאג, ולאחר שהבאתי בחשבון את כל השיקולים, הגעתי למסקנה שנתניהו הוא האדם המתאים ביותר להמשיך ולהוביל את הליכוד ואת המדינה. אני קורא לכם להצביע עבורו ביום חמישי".

עוד אמר ארדן היא הוא מאמין שהתמודדותו של גדעון סער היא ראויה. "בשונה מקולות שונים מסוימים שנשמעים, אני משוכנע שהתמודדותו מחזקת את הליכוד, אך ההתמודדות האמיתית היא ב-2 במרץ מול השמאל", אמר ארדן בוידאו.

ארדן הטיל על עצמו דממה תקשורתית מוחלטת מאז הודיע ב-21 בנובמבר היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, שנתניהו יעמוד בפני שלושה כתבי אישום. הוא לא התראיין ולא השיב לשאלות בנוגע לעמדתו ביחס להחלטת הגשת כתב האישום וקואליצית החסינות שמבקש נתניהו להשיג במערכת הבחירות לכנסת ה 23. ארדן אף לא הגיע להצבעה על חוק פיזור הכנסת, בסיומם של 21 הימים בהם אף צד לא הביא 61 חתימות.