בדרך למיזוג? NMC במו"מ לרכישת משרדה של רונית ארבל

בשלב הזה לא סוכם עדין באיזה מתכונת יעבדו שתי החברות אם העסקה אכן תצא לפועל, אך ע"פ ההערכתו תפעל רונית ארבל מתוך NMC • nmc: "אנו בוחנים כל העת שיתופי פעולה אסטרטגיים והנושא של חיבור עם רונית ארבל נמצא בבדיקה"

משה אדרי / צילום: תמר מצפי, גלובס
משה אדרי / צילום: תמר מצפי, גלובס

שיתוף פעולה חדש נרקם בתחום ייצוג האומנים: NMC בבעלות משפחת אדרי במו"מ לרכישת 'ארבל תקשורת' שבבעלות רונית ארבל המתמחה בייצוג אומנים. בשלב הזה לא סוכם עדין באיזה מתכונת יעבדו שתי החברות אם העסקה אכן תצא לפועל, אך ע"פ ההערכתו תפעל רונית ארבל מתוך NMC.

NMC יונייטד היא חברת-בת של קבוצת יונייטד קינג החזקות, המחזיקה בין היתר במתחמי הסינמה סיטי וחברת הפצה והפקת סרטים - סרטי יונייטד קינג. קבוצה כוללת חברות עם תוכן משלים, ביניהן "הד ארצי", "סולן הפקות" (פסטיגל), חברת הגיימינג "עדלי" ו-NMC LIVE (בוקינג/הופעות). במסגרת הקבוצה מיוצגים אומנים כגון נועה קירל, עילי בוטנר, רן דנקנר, נדב גדג' ונוספים.

ארבל תקשורת הוקמה ע"י רונית ארבל לפני למעלה מ-30 שנה. המשרד מתמחה בתחום יחסי הציבור בנושאי תקשורת, פנאי ומוסיקה, ומזוהה מאוד עם ייצוג אומנים. במשך שנים נחשבה ארבל למובילה בתחום- בעיקר כי ייצגה את איל גולן. עפ"י מקורבים, בשנים האחרונות נחלש המשרד אולם בכל זאת הוא מנהל אומנים מובילים כמו למשל עברי לידר.

מ-nmc נמסר בתגובה: "אנו בוחנים כל העת שיתופי פעולה אסטרטגיים והנושא של חיבור עם רונית ארבל נמצא בבדיקה".