שינוי ארגוני במגדל ביטוח: עמית אורון ינהל חטיבה לחיסכון ארוך טווח

במסגרת השינוי הארגוני מגדל ביטוח תרכז את הפעילות העסקית שלה בחמש חטיבות עסקיות ובשבע יחידות מטה

רן עוז, מנכ"ל מגדל / צילום: רמי זרנגר
רן עוז, מנכ"ל מגדל / צילום: רמי זרנגר

דירקטוריון חברת הביטוח מגדל אישר הערב (ב') שינוי במבנה הארגוני מסגרתו מגדל ביטוח תרכז את הפעילות העסקית שלה בחמש חטיבות עסקיות, ושבע יחידות מטה. הפעילות של חברת הביטוח תסווג לחטיבת לקוחות וערוצי הפצה; חסכון ארוך טווח; ביטוח כללי; השקעות וחטיבת בריאות, שהינה חטיבה חדשה. לפי הודעתה של מגדל, חטיבת חיסכון ארוך טווח תכלול אחריות עסקית ותפעולית בתחום הפנסיה, הגמל וביטוח חיים.

פעילותן של חמש החטיבות תתמך על ידי שבע יחידות מטה שנותרו ללא שינוי: כספים, ניהול סיכונים, ייעוץ משפטי ואכיפה, טכנולוגיות, אסטרטגיה ופיתוח עסקי, מטה ומשאבי אנוש . 

חברי הנהלה של מגדל ביטוח יהיו מנהלי החטיבות העסקיות, האקטואר הראשי ומנהלי יחידות המטה. במסגרת השינוי, אישר הדירקטוריון את מינויו של עמית אורון, נושא משרה, חבר הנהלה, המשמש כיום בתפקיד מנהל תפעול חסכון ארוך טווח ובריאות במגדל ביטוח, לתפקיד מנהל חטיבת חיסכון ארוך טווח.

אורון, רו"ח, הצטרף לחברת מגדל בשנת 2016 לתפקיד מנהל פיתוח עסקי בחטיבת לקוחות וערוצי הפצה, ולו ניסיון ארוך שנים של תפקידים שונים בתחום החיסכון ארוך הטווח בחברות הביטוח הגדולות בישראל. בשנת 2017 קודם לתפקיד מנהל מערך תפעול חסכון ארוך טווח ובריאות אותו הוא ממלא עד היום. בתפקידו החדש ירכז את פעילות מגדל בעולם חיסכון ארוך טווח הכולל את פעילות ביטוחי החיים, פנסיה, גמל והשתלמות עם אחריות מקצה לקצה כולל אחריות על תפעול ותביעות.