במקום הצהרה לתקשורת, נתניהו פרסם וידאו

רה"מ התכוון לכנס הערב עיתונאים ולתת הצהרה לתקשורת ובה הודעה על בקשת החסינות שלו • אך אחרי המלצת עורכי דינו ומתוך רצון שלא להתריס בפני שופטי העליון מחר בבוקר, החליט נתניהו לבטל את ההצהרה ותחת זאת פרסם הערב קטע וידאו

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום מסך
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו התכוון לכנס הערב (ב') עיתונאים ובשעה 20:00 בדיוק לתת הצהרה לתקשורת ובה הודעה על בקשת החסינות שלו מן הכנסת. אך אחרי המלצת עורכי דינו ומתוך רצון שלא להתריס בפני שופטי בית המשפט העליון מחר (ג') בבוקר, החליט נתניהו לבטל את ההצהרה ותחת זאת פרסם הערב קטע וידאו, בו אמר:

"יש מי שמנסים לגרור את בית המשפט העליון לתוך המגרש הפוליטי, כדי שיכפיש ויסכל משפטית את המועמדות שלי לראשות הממשלה. אני לא מעלה על דעתי שבית המשפט העליון של מדינת ישראל ייפול לתוך המלכודת הזאת. בדמוקרטיה מי שמחליט מי ינהיג את העם זה רק העם, ולא אף אחד אחר. כך תמיד היה, וכך תמיד יהיה". 

 

בתוך כך, גם מפלגת כחול לבן אומרים הערב כי הם מתקדמים עם הצורך לכונן את ועדת הכנסת, והם אף העלו הערב סרטון פוליטי נוסף ובו האשימו את נתניהו שאצלו "החסינות לפני הכול". 

*** חזקת החפות: יודגש כי גם לאחר ההחלטה להגיש כתב אישום נגדו, ראש הממשלה בנימין נתניהו הוא בגדר חשוד, מכחיש את המיוחס לו, לא הורשע בביצוע עבירה, ועומדת לו חזקת החפות.