שבוע גוב: הפרסומת של בזק מככבת בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס • הפרסומת היא גם האהודה ביותר השבוע

קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת: "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס. שיעור הזכירה לפרסומת גבוה בכ-17% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.

הפרסומת של בזק אינטרנט ניצבת גם בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר. שיעור האהדה של הפרסומת גבוה בכ-4% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 18.6%.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות, ששודרו במהלך השבוע, הקמפיין של בזק אינטרנט עם גוב ופורטיס הוא גם המושקע ביותר מבחינה תקציבית, עם סך השקעה העומד על כ-1.5 מיליון שקל. נתוני ההשקעה הם בהתאם לנתוני התקציב לפי דוח נתוני יפעת בקרת פרסום.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות שודרו השבוע בטלוויזיה עומד על 545, בהשוואה ל-542 בשבוע הקודם. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-43.1 מיליון שקל, בהשוואה ל-39.0 מיליון שקל בשבוע הקודם.