נגמרו העובדים ברעננה? דרייבנטס פותחת מרכז פיתוח גם בת"א

החברה מעסיקה כיום 220 עובדים, בעיקר ברעננה • כעת היא מתכננת לגייס 130 עובדים חדשים

חברת דרייבנטס (Drivenets), שמפתחת פתרון ענן לרשתות תקשורת, פותחת מרכז פיתוח חדש בתל-אביב. החברה מתכננת לגייס 130 עובדים, שיצטרפו ל-200 העובדים הקיימים בחברה. כיום מעסיקה החברה כ-150 עובדים במחקר ופיתוח.

משרדי החברה ממוקמים כיום ברעננה, בבניין שבעבר נבנה בעבור קומברס ויש בו את תשתיות התקשורת הדרושות לחברות שפועלות בתחום. בנוסף יש לחברה משרד חדש וקטן ברומניה. מרכז הפיתוח החדש ייפתח בבניין ToHa בתל-אביב.

דרייבנטס הוקמה בסוף 2015 על-ידי המנכ"ל עידו סוסן וסמנכ"ל הטכנולוגיות הלל קוברינסקי. סוסן מכר בעבר חברה לסיסקו תמורת 475 מיליון דולר, וקוברינסקי היה מנהל מרכז הפיתוח של חברת AT&T, לאחר שמכר לה סטארט-אפ. השניים מימנו את החברה במהלך השנים הראשונות, עד שבפברואר האחרון הודיעה על גיוס של 117 מיליון דולר - אחד מסבבי הגיוס הראשונים הגדולים שהיו בישראל - מרביתם משתי קרנות הון סיכון, פיטנגו ובסמר.

דרייבנטס מנסה לסייע לחברות התקשורת להתמודד עם העומס הגובר על התשתיות שלהן ועם מצבן הפיננסי המאתגר. החברות האלה מתמודדות עם גידול בתעבורה ומתקינות עוד ועוד ציוד של חברות ציוד תקשורת פיזי. בדרייבנטס פיתחו פתרונות טכנולוגיים שמעבירים את ה"מוח" לרשת. כך ניתן להתקין ציוד פיזי "טיפש", לחסוך בעלויות ולייעל את הניהול והתפעול של הרשת.

החברה כבר רשמה הכנסות של עשרות מיליוני דולרים, ויש לה חוזים חתומים להכנסות של 200 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות.