בשל נזקי מזג האוויר: קניון ארנה נהריה נסגר "עד למועד שאינו ידוע"

ארנה סטאר גרופ, המחזיקה בקניון, הודיעה היום כי "לא ניתן להעריך את הנזקים שנגרמו", וכי החברה "תשוב ותדווח עם פתיחתו מחדש של הקניון" • לפני כ-3 שבועות דווח כי השליטה בחברה תימכר לחברת מגה אור, וכעת עולה האפשרות שהנזק הזה עשוי להשפיע על העסקה

נהריה מוצפת / צילום: רם גוטליב
נהריה מוצפת / צילום: רם גוטליב

האם עסקת מגה אור-ארנה תצא לפועל כמתוכנן, או שמא מזג האוויר הסוער יסיט אותה ממסלולה? קניון ארנה נהריה נסגר עד למועד שאינו ידוע - כך מעדכנת היום (ד') החברה שמחזיקה במתחם, ארנה סטאר גרופ.

בדיווח לבורסה מסרה החברה כי "בשל תנאי מזג האוויר והנזקים שנגרמו בשל כך, היום נסגר קניון ארנה נהריה". נכון למועד הדיווח בחברה מציינים כי "לא ניתן להעריך את הנזקים שנגרמו", וכי החברה "תשוב ותדווח עם פתיחתו מחדש של הקניון".

בחודש שעבר דווח כי חברת הנדל"ן המניב מגה אור תרכוש את השליטה בחברת ארנה סטאר גרופ מידיו של מרכוס וובר תמורת 135 מיליון דולר. מגה אור אמורה לשלם לוובר בתוך כחודש וחצי את מלוא הסכום (כ-470 מיליון שקל), בכפוף להתאמות ולתנאים מתלים שונים. זאת, בתנאי שבדיקת הנאותות שתבוצע לחברה תושלם לשביעות-רצונה. כעת עולה האפשרות שהנזק הזה עשוי להשפיע על העסקה בין הצדדים, אך טרם ידוע באיזה בהיקף.