שינויים בביקום השולטת בבזק: תומר ראב"ד ימונה למנכ"ל

יחליף את עמי בר לב, שמכהן כמנכ"ל כיום • ראב"ד ליווה את קרן סרצ'לייט במסגרת רכישת השליטה בבזק

תומר ראב"ד, שליווה את קרן סרצ'לייט במסגרת רכישת השליטה בבזק , ימונה לתפקיד מנכ"ל ביקום , שבאמצעותה שולטת סרצ'לייט בבזק - כך נודע ל"גלובס". במסגרת המינוי עוזב עמי בר לב את תפקידו. 

החילופים התקבלו בהפתעה גמורה שכן בר לב מונה לתפקידו רק לאחרונה והיה נדמה שמינויו נועד לעזור סרצ'לייט לבסס את מעמדה בישראל לטווח ארוך. בר לב קיבל את ההודעה בהפתעה מוחלטת. הוא אישר כי פוטר מביקום והביע את הערכתו לסרצ'לייט ואיחל לה בהצלחה.

ראב"ד מסר היום: "אני נרגש להצטרף לצוות ההנהלה בביקום ולהוביל את החברה בתקופתה החדשה, בתמיכתם של שני בעלי השליטה החדשים, קרן סרצ׳לייט ומשפחת פורר. ההשקעה של סרצ׳לייט ופורר תסייע לבעלי המניות ובעלי החוב של החברה להנות מיציבות וודאות בתקופה של שינויים רבים בשוק התקשורת ובהרגלי הצרכנים".

דארן גלאט, יו"ר הדירקטוריון: "תומר מביא עשור של ניסיון פיננסי ועסקי בעבודה קרובה עם הנהלות של חברות התקשורת והמדיה מהגדולות בעולם. היכרותו עם התעשיה ועם שוק ההון תסייע ליציבות ולצמיחת החברה. אנחנו מודים לעמי על פועלו הרב ומאמציו אשר סייעו רבות לסגירת העסקה. עמי ימשיך להיות חלק מהחברה בעתיד הקרוב ויעזור בחפיפה בחודשים הקרובים".