ההפקה החדשה של גדעון תדמור: מונה ליו"ר איגוד החברות הציבוריות

וגם: גבי מיודובניק יחליף את רן מידן כמנכ"ל חברת נטפים

גדעון תדמור / צילום: תמר מצפי
גדעון תדמור / צילום: תמר מצפי

איגוד החברות הציבוריות הודיע היום על בחירתו של גדעון תדמור, יו"ר נאוויטס פטרוליום, ליו"ר האיגוד. תדמור יחליף בתפקיד את צבי סטפק,ממייסדי ובעלי מיטב דש, שאמנם פורש מתפקידו כיו"ר האיגוד, אבל ימשיך לשמש כחבר בוועד המנהל. סטפק ביקש לעזוב את תפקיד היו"ר בשל העומס והרצון להקדיש זמן נוסף לחברה שבבעלותו ולפעילויות נוספות. תדמור ייכנס לתפקיד בשבועות הקרובים.

בתפקידיו הקודמים שימש תדמור כיו"ר דלק קידוחים וכמנכ"ל אבנר נפט וגז. הוא הוביל את פיתוח מאגרי הגז הטבעי "ים תטיס" ו'"תמר". נוסף על כך, תדמור עוסק גם בהפקה קולנועית, באמצעות חברת ההפקה שלו, תדמור אנטרטיימנט. 

תדמור מסר: "ברצוני להודות לאסיפה הכללית של איגוד החברות הציבוריות על האמון והבחירה לתפקיד היו"ר. יחד עם הנהלת האיגוד נוביל ליצירת אווירה עסקית נוחה למשקיעים ולחברות הציבוריות, תוך שמירה על רמה גבוהה של ממשל תאגידי והעמקת החיבור בין הציבור הרחב לבורסה ולשוק ההון. שוק ההון הישראלי יודע לייצר הצלחות מקומיות ובינ"ל, ואם נדע לשכלל את פעילות השוק, כל המשק הישראלי ירוויח".

אילן פלטו, מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות, מסר: "גדעון תדמור מביא איתו ניסיון של עשרות שנים בשוק ההון הישראלי ורקורד מוכח של הצלחות. החברות הציבוריות עומדות בפני אתגרים לא פשוטים, ואני משוכנע שיחד עם גדעון נפעל לפיתוח שוק ההון הישראלי והגדלת מספר החברות הציבוריות. ברצוני להודות לצבי סטפק על פעילותו ארוכת השנים למען החברות הציבוריות ועל תרומתו לפיתוח שוק ההון הישראלי".

איגוד החברות הציבוריות הוקם בשנת 1991 והוא הארגון היציג של כלל החברות הציבוריות בישראל. האיגוד מייצג את האינטרסים של החברות הציבוריות והמגזר העסקי מול משרדי הממשלה, ועדות הכנסת, רשות ני"ע והבורסה ונלחם בעודף הרגולציה על שוק הון הישראלי.

האלוף (במיל') עוזי מוסקוביץ' מצטרף לחברת הסייבר Odix

חברת הסייבר אודיקס (odix) הודיעה על הצטרפותו של האלוף (במיל’) עוזי מוסקוביץ', לשעבר ראש אגף התקשוב וההגנה בסייבר בצה"ל, לוועדה המייעצת של החברה.

בחבר המנהלים של odix נמצאים היום בכירים נוספים שהם יוצאי גופי ביטחון, בהם מאיר ניסנסון, לשעבר מנכ"ל IBM ישראל; המכהן כיו"ר הדירקטוריון, ברוך גינדין, לשעבר מנכ"ל גרטנר ישראל וכיום מנכ"ל חברת הייעוץ קומסט וראש תחום השקעות הייטק ב-Club 100 Plus; ד"ר נתן זומר, משמש בחבר המנהלים של Littelfuse, ואחרים.

מוסקוביץ' שימש בעברו במגוון תפקידים בצה"ל ובשוק העסקי, בהם כמפקד אוגדה 162, מפקד בסיס צאלים וקצין אג"ם של פיקוד המרכז. בין השנים 2011-2016 שימש בתפקיד ראש אגף התקשוב בצה"ל, ולאחר שחרורו מונה לסמנכ"ל חטיבת טילים בתעשייה האווירית. כיום הוא מכהן כמנכ"ל חברת וויבגארד וחבר דירקטוריון במגדל ביטוח ואחזקות.

ד"ר אורן איתן, מייסד ומנכ"ל odix, מסר: "אנו נרגשים על הצטרפותו של עוזי מוסקוביץ' לחברה. עוזי מנהיג מטבעו ובעל מומחיות מוכחת בניהול אופרציות ארגוניות מורכבות".

חברת odix מתמחה בפיתוח ואספקת פתרונות לנטרול מתקפות סייבר המועברות באמצעות קבצים. מייסדי החברה הם ד"ר אורן איתן ודודו גבע. לחברה סניפים בארה"ב ולוקסמבורג התומכים בלקוחות החברה בצפון אמריקה ואירופה.

עוזי מוסקוביץ’  / צילום: תמונה פרטית
 עוזי מוסקוביץ’ / צילום: תמונה פרטית

גבי מיודובניק יחליף את רן מידן כמנכ"ל חברת נטפים

דירקטוריון חברת נטפים, הפועלת בתחום פתרונות ההשקיה החכמה, אישר בשבוע שעבר את מינויו של גבי מיודובניק לתפקיד מנכ"ל החברה. מיודובניק, המשמש כיום סמנכ"ל בכיר ונשיא חטיבת האמריקות בחברה, ייכנס לתפקיד במרץ ויחליף את המנכ"ל רן מידן, שהודיע לפני כמה חודשים על רצונו לפרוש מנטפים לאחר שש שנים שבהן הוביל את החברה.

מיודובניק (46) הצטרף לנטפים לפני 16 שנה כסמנכ"ל כספים ביחידת אמריקה הלטינית, ולאחר מכן מילא שורה של תפקידים ניהוליים בחברה, ובהם מנהל החברה הבת במקסיקו וסמנכ"ל מנהל חטיבת EMEA (אירופה, אפריקה והמזרח התיכון). קודם לעבודתו בנטפים, הוא עבד בחטיבת הייעוץ של משרד KPMG סומך-חייקין.

נטפים, שהוקמה בקיבוץ חצרים ב-1965, היא כיום חלק מקבוצת אורביה המקסיקנית. דניאל מרטינז וולה, מנכ"ל אורביה ויו"ר נטפים, הודה למידן על "מנהיגותו והובלת נטפים לצמיחה משמעותית במכירות וברווחיות בשנים האחרונות, לצד פיתוח מנועי צמיחה וחיזוק היתרון התחרותי של החברה".

מידן מסר: "אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את נטפים בשש השנים האחרונות. מהיכרותי ארוכת השנים עם גבי, אני משוכנע שהוא מועמד מצוין והמתאים ביותר להצעיד את החברה המצוינת הזו קדימה". מיודובניק מסר: "אני מבקש להודות לדירקטוריון החברה וליו"ר מרטינז וולה על האמון שנתנו בי. אני משוכנע שיחד עם הנהלת החברה ועובדיה המסורים, נמשיך להצמיח את נטפים ולחזק עוד יותר את מעמדה כחברת ההשקיה המובילה בעולם". 

גבי מיודובניק  / צילום: באדיבות נטפים
 גבי מיודובניק / צילום: באדיבות נטפים