עיריית גבעתיים בוחנת אפשרות לעבור לבית פלאפון

בספטמבר חשף "גלובס" כי אחרי 22 שנה חברת פלאפון מעבירה את משרדיה מגבעתיים לפתח תקווה • מאז מחפשת בעלת הבניית, חברת אמות, שוכר חלופי

משרדי פלאפון / צילום: איל יצהר
משרדי פלאפון / צילום: איל יצהר

האם בקרוב בכדי לפגוש את ראש עיריית גבעתיים רן קוניק תצטרכו להגיע לדרום העיר? ל"גלובס" נודע כי עיריית גבעתיים שוקלת להעביר את כלל משרדיה למקום אחד - בניין פלאפון, שניצב בסמוך לבית הוורד.

משרדי העירייה מפוזרים היום בלא פחות מאשר 14 מיקומים שונים בעיר. מנהל ההנדסה למשל נמצא ברחוב שינקין 2, אגף הביטחון ברחוב המעורר 11, ומנהל החינוך ברחוב ויצמן 15. לפני כארבע שנים פורסם שבכוונת העירייה לעבור למבנה גדול, חדש ומפואר בתכנונו של האדריכל ארז אלה ממשרד HQ Architects, בחניון שממוקם בעורף בניין העירייה. לעת עתה, בעירייה זנחו את התוכנית הזו, ונכון לעכשיו בכוונתם לעבור למקום אחר, זמני. אחת החלופות שנבחנו לאחרונה, כאמור, היא בניין שידוע כבניין פלאפון, היות ומטה החברה פועל בו מזה 22 שנה. מדובר בבניין שנמצא בדרך רבין 33, ושנמצא בבעלות חברת אמות שמנוהלת על ידי אבי מוסלר.

המבנה, שתוכנן ע"י האדריכל בן פלג, הוא בניין שמקיים פעילות מסחרית בקומת הקרקע ומצויים בו משרדים ב-6 קומות מעל קומת קרקע, בשטח של כ-17,500 מ"ר. כן קיימות בו 3 קומות חנייה תת קרקעיים.

הבניין מושכר כיום במלואו לחברת פלאפון, שכאמור עתידה לעזוב אותו עד סוף 2020 ולעבור למבנה אחר בקריית אריה שבפתח תקווה. לאור העזיבה של פלאפון את המבנה אמרו ל"גלובס" מאמות כי "מיקומו האטרקטיבי של בית אמות גבעתיים, לצד מקומות החנייה הרבים בו, ימשכו שוכרים רלוונטיים ומגוונים. להערכתנו, מאפיינים אלה, בנוסף לשיפוץ שאנו מתכננים לבצע בנכס, יאפשרו לנו להגדיל את שכר הדירה בשיעור של מעל 60%".

נכון לעכשיו כאמור, בחברה עדיין מחפשים שוכרים. בעיריית גבעתיים אישרו כי הם בחנו את ההצעה שניתנה להם מחברת אמות, אלא שזו יקרה מדי עבורם. בחברת אמות בחרו שלא להגיב.