לאחר שחרורה של נעמה יששכר: נתניהו נפגש עם פוטין במוסקבה

"אני רוצה להודות לך בשם כל עם ישראל על ההחלטה המהירה שלך לתת חנינה לנעמה יששכר. זה דבר שמרגש את כולנו, והתודה שלנו ניתנת מכל אזרחי ישראל, מכל הלב", כך אמר ראש הממשלה נתניהו בפגישה עם נשיא רוסיה פוטין

פגישת בנימין נתניהו וולדימיר פוטין במוסקבה / צילום: קובי גדעון, לע"מ
פגישת בנימין נתניהו וולדימיר פוטין במוסקבה / צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש במוסקבה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ביום שחרורה של נעמה יששכר לאחר החנינה שקיבלה מפוטין. נתניהו הגיע למוסקבה היישר מוושינגטון ובפתח הפגישה הודה לפוטין על החנינה: "אני רוצה להודות לך בשם כל עם ישראל על ההחלטה המהירה שלך לתת חנינה לנעמה יששכר. זה דבר שמרגש את כולנו, והתודה שלנו ניתנת מכל אזרחי ישראל, מכל הלב".

הוא הוסיף תודות והערכה על ביקור פוטין בישראל והנאומים שנאם, והתייחס גם לתוכנית המאה של טראמפ שהוצגה בוושינגטון: "אנחנו שוחחנו בארץ על כמה דברים שקשורים באזור. אנחנו קיימנו כמה שיחות עם ידידינו האמריקאים בהקשר לדברים האלה ואני רוצה לעדכן אותך על התפתחות מסוימת שיש שם. אתה בעצם המנהיג הראשון שאני משוחח איתו אחרי ביקורי בוושינגטון על תוכנית המאה של הנשיא דונלד טראמפ. אני חושב שנוצרה פה הזדמנות חדשה ואולי ייחודית, והייתי רוצה לשוחח איתך ולשמוע כמובן את התובנות שלך ולראות כיצד אנו יכולים לשלב את כל הכוחות למען הביטחון והשלום".

השניים נועדו לפגישה שארכה כשעה ודנו בין השאר בתוכניתו של טראמפ ובנושא האיראני.