מי השתתפו בחגיגת קנאביס, ומה הומלץ לתעשייה בישראל

בכירות ובכירים מתעשיית הקנאביס הישראלית הגיעו ברביעי בערב למסיבה שערכה WomenCanCann, רשת שמטרתה לייצר ולחזק קשרים בתעשייה

נרקיס טסלר, אביגיל דר וחלי דנגור / צילום: ליאת מנדל
נרקיס טסלר, אביגיל דר וחלי דנגור / צילום: ליאת מנדל

בכירות ובכירים מתעשיית הקנאביס הישראלית, הגיעו ברביעי בערב למסיבה אותה ערכה WomenCanCann, רשת שמטרתה לייצר ולחזק קשרים בתעשייה. את האורחות והאורחים קיבלו במועדון מונדו 2000 בתל אביב, שלוש מייסדות הרשת: מעיין ויסברג-יואלס, רוית לברן ויעל זילברמן-רומנו, זאת תחת הכותרת "No Name Tags" ופתיחת שנת 2020 (באיחור מה). השלוש פתחו את הערב יחד עם נותן החסות עו"ד דייב רודמן, מייסד ומנהל-שותף בקבוצת עורכי הדין רודמן מקולורדו שבארה"ב.

את הערב חתמה מסיבת ריקודים אלקטרונית בניצוחה של הדי.ג'יי נרקיס טפלר, וההכנסות מרכישת הכרטיסים לערב זה יוקדשו למימון פעילותה של WoCC שכוללת מפגשי שיתוף ידע חברתיים, סדנאות מקצועיות למנהלות, תוכנית מנטוריות ליזמיות, מלגה ייעודית ללימודי קנאביס, הפעלת קהילות מקוונות ועוד.

לדברי רודמן, "מיזמים כמו WoCC, שמעודדים גיוון בתעשיית הקנאביס הרפואי, הם חשובים מאין כמותם, כי ההצלחה של הענף, שנאמד היום בעשרות מיליארדי דולרים והופיע כמעט יש מאין, היא הודות למנהיגות וליצירתיות של הנשים שהקימו ופיתחו אותו מתחילתו". הוא הוסיף כי "לצערי, אחוז הנשים המנהיגות בענף צנח ב-3 השנים האחרונות, ועלינו לפעול להחזירו לשיעורו מ-2015. העובדה שאין היסטוריה פורמלית בתחום הקנאביס, נותנת לנו את הזדמנות לבנות את הענף הזה אחרת, לראות יותר נשים בעמדות מפתח, ולייצר תרבות עסקית המבוססת על שוויון וגיוון. בהתחשב בכמות הכסף שמאפיינת את שוק הקנאביס העולמי המתהווה, אם עקרונות השוויון והגיוון יצליחו בתחום הזה, יהיה לנו סיכוי טוב לראות את ההשפעה של עקרונות אלה על תעשיות אחרות ולנפץ את תקרת הזכוכית גם בהן. בשוק הישראלי צריכים לזכור עוד דבר - למרות שיש פה פיתוחים, יצירתיות ומדע פורצי דרך שנותנים לישראל יתרון משמעותי בהיבט של החדשנות, בסופו של דבר אם רוצים שתהיה צמיחה בענף בישראל, חייבים לשים דגש גם על ביצוע נכון. חייב להיות מאמץ מתואם של כל חברות ומטופלי הקנאביס הרפואי בישראל להביא ללגליזציה של קנאביס לשימוש פנאי".

באו לחגוג: נדב אשנר, שותף בקבוצת עוה"ד רודמן; מאיה גלוגובסקי, יועצת משקיעים ופיתוח עסקי של רשת WoCC, ונציגת עוה"ד דייב רודמן בביקורו בישראל; ד"ר ענבר פומרנצ'יק, מייסדת-שותפה ב-Biodiligence; פרופ' חיננית קולטאי חוקרת בכירה במכון וולקני; נרקיס טסלר, מייסדת טרה-קאן; דורון אראמי, ראש תחום קנאביס ב-BDO ישראל; סול קיי, מייסד ומנכ"ל איי-קאן; ג'ייקוב שוורגולד, מייסד ומנכ"ל משרד עו"ד שוורגולד-אהרונסון; קליפטון פלאק, מנכ"ל CiiTECH, אביגיל דר מייסדת ומנכ"לית קנאפורה; אורן טודורוס, מנכ"ל קאנה-אימפקט; עופר ספוטהיים, מנכ"ל קרן קנאדו; ד"ר עידן הרפז, סמנכ"ל מדעי בפנאקסיה; אביהו תמיר, מייסד ומנכ"ל קנאבו; איריס בינקוביץ', מנכ"לית אינוקאן; נדב אייל, מייסד-שותף באיבנה; שירי עדן, מייסדת ומנכ"לית נישות; דור הרשקוביץ, מייסד-שותף בלומיר לאב; רונה איבר, מייסדת RITE; ארנון היימן, מנכ"ל קאנוניק; רבקה לביא, מייסדת ChemoAlternatives; אחרות ואחרים.