מנכ"ל קרנות הנאמנות של רוטשילד עוזב אחרי שבע שנים בתפקיד

יריב יוריסטה הודיע על עזיבתו באמצע אפריל • החל לעבוד ברוטשילד ב-2006 • קרנות רוטשילד מנהלות כ-2.7 מיליארד שקל - כ-0.8% מהשוק

יריב יוריסטה, מנכ"ל ומנהל השקעות ראשי בחברת ניהול קרנות הנאמנות של רוטשילד, עוזב את תפקידו לאחר כשבע שנים, "בשל רצון לעבור לאתגרים חדשים". על פי הדיווח, עזיבתו תקרה בעוד כחודשיים וחצי, באמצע אפריל. ככל הידוע טרם הוחלט על זהות מחליפו.

קרנות הנאמנות של רוטשילד מנהלות נכסים בשווי של כ-2.7 מיליארד שקל, והן אוחזות בנתח של כ-0.8% מהשוק. ב-2019 פדתה החברה כ-974 מיליון שקל מהקרנות שלה, לאחר שבסוף 2018 היא ניהלה קרנות בשווי של יותר מ-3.4 מיליארד שקל. בסוף 2017 ניהלה החברה קרנות בשווי 4.1 מיליארד שקל. כשיוריסטה, הנחשב לאיש השקעות טוב, נכנס לתפקידו כמנכ"ל, החברה ניהלה פחות ממיליארד שקל בקרנות שלה. 

יוריסטה הצטרף לרוטשילד בשנת 2006 והחל לנהל את הקרנות של הבית באפריל שנת 2013. את שנותיו הראשונות ברוטשילד עשה יוריסטה כאנליסט ואחרי זה הפך למנהל השקעות.

בתשקיף החברה המנהלת נכתב כי יוריסטה הינו עובד חברת אדמונד דה רוטשילד ניהול תיקי השקעות, שהיא חברת אחות של מנהל הקרנות, שאליו הוא מושאל ושבו הוא מכהן בהיקף משרה של כ-90%.