בכמה נמכרה דירת 28 מ"ר בשכונת קריית היובל בירושלים?

וגם: חברת הסייבר CyCognito שכרה את אולם התצוגה של מרצדס ברחוב המסגר 34 בת"א • אילו עוד נכסים נמכרו והושכרו לאחרונה?

דירת 28 מ"ר בירושלים נמכרה במיליון שקל

ברחוב זנגוויל בשכונת קריית היובל בבירה נמכרה דירת 2 חדרים, בקומת קרקע בבניין רכבת שנבנה בשנות ה-60. הדירה בשטח 28 מ"ר ויש לה שני כיווני אוויר. היא עברה שיפוץ לאחרונה.

שכונת קריית היובל בירושלים נמצאת בתנופת התחדשות וניתן לראות פרויקטים של פינוי בינוי ותמ"א 38.

לדברי יונתן פסנטין מפורסייל שיווק נדל"ן, המוכרים הם בני זוג ירושלמים שהשכירו את הדירה במשך שנים רבות ועברו להתגורר מחוץ לעיר, ואילו הקונה הוא משקיע מבלגיה. הדירה הוצעה למכירה במשך 3 שבועות במחיר התחלתי של 1.1 מיליון שקל, והעסקה נסגרה לאחר מו"מ קצר ב-1.02 מיליון שקל.

פסנטין: "הדירה נמצאת במרחק הליכה מהרכבת הקלה, והאזור מושך גם משקיעים ויזמים לפיתוח של התחדשות עירונית. ניתן להשכירה ב-3,000 שקל לחודש. מחיר העסקה משקף כמעט 36,500 שקל למ"ר, בעוד שבשכונה סביבת המחירים היא 21-25 אלף שקל למ"ר, וזאת בזכות השילוב של פוטנציאל ההשבחה העתידי של הבניין במסגרת התחדשות עירונית וההיצע המצומצם מאוד של דירות קטנות וביקוש ער מאוד לדירות קטנות להשקעה בפחות מ-1.5 מיליון שקל בירושלים".

חברת הסייבר CyCognito שכרה את אולם התצוגה של מרצדס ברחוב המסגר 34 בתל אביב

חברת הסייבר CyCognito שכרה אולם תצוגה ששימש את סוכנות הרכב מרצדס, ברחוב המסגר 34 בתל אביב. העסקה נחתמה מול חברת אחים עזורי, במסגרתה תשלם השוכרת 95 אלף שקל בחודש הכוללים שכירות ודמי ניהול, עבור שטח של 900 מ"ר לתקופה של 4 שנים עם אפשרויות הארכה.

החלל נשאר בעיצוב מסחרי עם חלונות ראווה גדולים ששימשו להצגת הרכבים, המשקפים לתוך המשרדים את הנוף האורבני של תל אביב. שימוש בקומת קרקע הפונה לרחוב מקל על התנועה למשרדי החברה, ללא צורך בהמתנה למעליות ואישורי כניסה למגדלים המאפיינים את ההייטק בעיר. בתכנון המשרדים הוקצה שטח לכינוס מפגשי "מיטאפ" עבור קהילת הפיתוח הישראלית.

המעבר נעשה לקראת גיוס של 40 עובדים נוספים בתפקידי מחקר ופיתוח. המשרדים החדשים הם חלק מהפרויקט האקולוגי עזורי אקו-טאואר, שנבנה על פי תקן Leed Gold האמריקאי. 

CyCognito הוקמה בשנת 2017 על ידי רוב גור-זאב (מנכ"ל) ודימה פוטחין (סמנכ"ל טכנולוגיה). עד כה גייסה 23 מיליון דולר מאז הוקמה מג'ון תומפסון יו"ר מיקרוסופט העולמית, קרן Lightspeed האמריקאית ומשקיעים נוספים.

נמכרו

רחובות

ברחוב א.ד. גורדון במרכז העיר, דירת 2.5 חדרים, 60 מ"ר, בקומה 1 מתוך 3, ללא מעלית וללא חניה, ב-1.3 מיליון שקל.

בשדרות ח"ן, דירת 4 חדרים, 100 מ"ר, בקומה 2 מתוך 6, עם מעלית וללא חניה, ב-1.43 מיליון שקל.

ברחוב ש.בן ציון במרכז העיר, דירת 3 חדרים, 91 מ"ר, בקומה 2 מתוך 4, עם מעלית וחניה, ב-1.58 מיליון שקל. 

נתניה

ברחוב כהן מגורי חיים בשכונת נאות שקד, מיני פנטהאוז בן 4 חדרים, 116 מ"ר + 18 מ"ר מרפסת, בקומה 9 מתוך 9, עם מעלית וחניה, ב-1.5 מיליון שקל.

ברחוב החשמונאים במרכז העיר, דירת 2 חדרים, 65 מ"ר + 18 מ"ר מרפסת, בקומה 8 מתוך 19, עם מעלית, חניה תת-קרקעית ומחסן, ב-1.5 מיליון שקל. (אנגלו סכסון)

הושכרו

קריית גת

ברחוב נחל ירקון, דירת 4 חדרים, 98 מ"ר, בקומה 2 מתוך 9, עם מעלית, חניה וממ"ד, הושכרה ב-3,510 שקל לחודש.

ברחוב הנרייטה סאלד, דירת 4 חדרים, 89 מ"ר, בקומה 3 מתוך 9, עם 2 מעליות, חניה וממ"ד, הושכרה ב-3,040 שקל לחודש.