גולף מנסה להרגיע: לא צופה פגיעה משמעותית ממשבר הקורונה בטווח הקצר

עם זאת, קמעונאית האופנה צופה כי "המשך השבתת מפעלי הייצור בסין עלולה להשפיע על פעילות החברה בטווח הבינוני והארוך", אך מציינת כי "החברה בוחנת חלופות לאתרי ייצור במקומות נוספים בעולם"

סניף של גולף / צילום: בר אל
סניף של גולף / צילום: בר אל

אחרי עדיקה, דלתא וקסטרו: גם גולף  מצטרפת היום (ג') לדיווחים על השפעות וירוס הקורונה. קמעונאית האופנה, שבשליטת כלל תעשיות של לן בלווטניק, מבקשת להרגיע את המשקיעים, כשהיא מעדכנת כי נכון למועד זה, לאור אופי פעילות החברה והזמנת הקולקציות על-ידיה מראש, היא לא הושפעה באופן מהותי מאי-חזרת ספקי החברה בסין לפעילות סדירה כאמור, וכי הנהלת החברה "אינה צופה פגיעה משמעותית בפעילות החברה בטווח הקצר".

ואולם, גולף מפרטת כי "המשך השבתת מפעלי הייצור בסין או אי-חזרתם למהלכם הרגיל ולעבודה סדירה בתפוקה מלאה בתקופה הקרובה, עלולים להשפיע על פעילות החברה בטווח הבינוני והארוך". יחד עם זאת, גולף מציינת כי "על-מנת לצמצם את השפעת וירוס הקורונה על פעילותה בטווחי התקופות האמורות, החברה בוחנת חלופות לאתרי ייצור במקומות נוספים בעולם". 

כשבסין משתעלים, אנחנו מרגישים את ההשפעה בכיס ועל המדפים 

עוד עולה מהדיווח של גולף כי היא מבצעת חלק מהותי מרכישותיה מספקים בסין, וכי נמסר לה על-ידי ספקים סיניים עיקריים עמם היא עובדת, נכון למועד זה, כי על אף שמפעלי ספקי החברה אינם נמצאים במחוז חוביי, ספקי החברה אינם חוזרים לפעילות סדירה לאחר חופשת החגים בסין, אשר הייתה אמורה להסתיים שלשום לאחר שהוארכה בשבוע על-ידי הממשל בסין, וזאת בשל אי-הבהירות הקיימת בסין בדבר התפשטות וירוס הקורונה והאמצעים שיש לנקוט על-מנת לצמצם את החשיפה אליו.

גולף הציבורית נסחרת לפי שווי של קרוב ל-120 מיליון שקל, והיא גם חברת-האם של עדיקה שנסחרת לפי שווי של 128 מיליון שקל. את תשעת החודשים הראשונים של 2019 סיכמה החברה עם הכנסות של 672.4 מיליון שקל והפסד נקי של 4.6 מיליון שקל.