נמל חיפה: מינוי דירקטורית נוספת לחברה הממשלתית בעלת הייצוג הנשי הגבוה ביותר

חברת נמל חיפה שומרת על התואר החברה הממשלתית בעלת שיעור הייצוג הגבוה ביותר לנשים בדירקטוריון לאחר ששרי האוצר והתחבורה אישרו את מינויה של ליזה זינגר לקדנציה שנייה

חברת נמל חיפה שומרת על התואר החברה הממשלתית בעלת שיעור הייצוג הגבוה ביותר לנשים בדירקטוריון לאחר ששרי האוצר והתחבורה אישרו את מינויה של ליזה זינגר לקדנציה שנייה. למינוי יש משמעות גם על רקע תהליך ההפרטה שבו החלה החברה, תהליך במסגרתו היא צפויה להמכר למשקיע אסטרטגי. בדירקטוריון נמל חיפה ישנם כעת 4 חברים מתוכם 3 נשים.

זינגר, חברה בנבחרת הדירקטורים של רשות החברות הממשלתיות ובעלת נסיון רב כדירקטורית גם בחברות ציבוריות, משמשת כנציגת הבעלים ומנכ"לית מרינה בעלת שם עולמי בצפון קפריסין, אותה גם הקימה.

זינגר בעלת רשיון עריכת דין וראיית חשבון, כמו גם תואר MBA מבית הספר למינהל עסקים של אוניברסיטת תל אביב. נסיונה כחברת דירקטוריון בנמל כמו גם נסיונה המקצועי העשיר והשכלתה הינם חיזוק משמעותי לקראת ההפרטה.

לאחר מינויה אתמול אמרה זינגר:"אני שמחה לחזור לשולחן הדירקטוריון לקדנציה שנייה ומודה על האמון. יו"ר וחברי הדירקטוריון, ההנהלה והעובדים עמלו באחרונה יחד על הסכמים פורצי דרך לקראת העתיד.אני מודעת לאחריות המוטלת על כתפי הדירקטוריון בתקופה זו בה יתקבלו החלטות משמעותיות שיקבעו את עתיד הנמל לשנים רבות קדימה. אני אופטימית כי יחד נוביל את הנמל באופן שיתרום בצורה המיטבית לכלכלת ישראל".