אלקטרה צריכה מאשרת: מנהלת מו"מ עם סלקום למכירת גולן טלקום

חברת-האם של גולן טלקום מוסרת כי אין ודאות בשלב זה שהמגעים יבשילו לכדי עסקה • רכישת גולן טלקום ע"י סלקום נועדה לבסס את מעמדה של סלקום בשוק המקומי ובמקביל לסכל אפשרות למיזוג בין פרטנר להוט

חברת-האם של גולן טלקום, אלקטרה מוצרי צריכה , מאשרת רשמית כי היא מנהלת משא-ומתן עם סלקום למכירת גולן טלקום. החברה מוסרת כי אין ודאות בשלב זה שהמגעים יבשילו לכדי עסקה. הדיווח של אלקטרה מגיע בעקבות שורה של פרסומים על כך שסלקום וגולן מנהלות משא-ומתן למיזוג ביניהן.

רכישת גולן טלקום על-ידי סלקום נועדה לבסס את מעמדה של סלקום כקבוצת תקשורת איתנה בשוק המקומי, ובמקביל נועדה גם לסכל אפשרות למיזוג בין פרטנר להוט. סלקום חוששת ממצב שבו רשות התחרות ומשרד התקשורת לא יאפשרו לה לבצע מיזוגים בשוק במקרה שהוט ופרטנר יתמזגו ביניהן, ולכן החברה החליטה לפתוח במשא-ומתן מואץ להשלים את המיזוג עם גולן טלקום, לפני שתחול התקדמות בשיחות בין הוט לפרטנר.

ברשות התחרות ובמשרד התקשורת לא רוצים לראות צמצום משמעותי של מספר השחקנים בשוק, ולכן מיזוג בין שחקן גדול לשחקן קטן, כמו בין סלקום לגולן טלקום, הוא מיזוג שעל הנייר יותר קל לעיכול מבחינתם מאשר המיזוג בין שני שחקנים גדולים כמו הוט ופרטנר.