ROOMS תפעיל חללי עבודה בשלוש קומות במגדל "אקרו נדל"ן" בת"א

החברה מבית פתאל תשלם לאקרו כ-4.3 מיליון שקל לשנה עבור השטח שנמצא במגדל "אקרו נדל"ן" • המגדל שנבנה כיום נמצא בפינת הרחובות המסגר ויצחק שדה • במתחם כולו מתוכננים 14 מגדלים – מרביתם בייעוד של תעסוקה • חברת חללי העבודה חתמה על הסכם נוסף מול אקרו ברעננה

מגדל אקרו נדל"ן, תל-אביב / הדמיה: סטודיו 84
מגדל אקרו נדל"ן, תל-אביב / הדמיה: סטודיו 84

אקרו נדל"ן ו-ROOMS, מיזם חללי העבודה המשותפים מבית רשת מלונות פתאל, חתמו על הסכם לשכירת שלוש קומות בשטח כולל של כ-4,500 מ"ר ב"מגדל אקרו נדל"ן". מדובר בקומות 3-5. הבניין נמצא במתחם חסן ערפה, במפגש הרחובות יצחק שדה והמסגר בתל-אביב. ההסכם בין הצדדים נחתם לתקופה של 20 שנה, והוא מגלם דמי שכירות שנתיים של כ-4.3 מיליון שקל.

בנייתו של מגדל "אקרו נדל"ן", צפויה להסתיים ברבעון האחרון של השנה. מדובר במנה ששטחו הבנוי עומד על 37 אלף מ"ר, בייעוד של משרדים ומסחר וגובהו יעמוד על 31 קומות. לפי דיווחי החברה, חברות נוספות שכבר שכרו שטחים בבניין הן קרן פימי וחברת השכרת הרכב אופרן.

עד כה שכרו בבניין יכלול כ-37,000 מ"ר שטחי מסחר ומשרדים על פני 31 קומות. במרכז מתחם הסיטי יוקם פארק עירוני בשטח של 21 דונם, הפתוח לבאי המתחם ולעוברי אורח. בין דיירי המגדל: קרן פימי וחברת השכרת הרכב אופרן. המגדל תוכנן על-ידי משרד האדריכלים יסקי מור סיוון, כשעל אדריכלות הפנים הופקד האדריכל פיצו קדם.

מגדל אקרו נדל"ן, תל אביב / צילום: גיא ליברמן, גלובס
 מגדל אקרו נדל"ן, תל אביב / צילום: גיא ליברמן, גלובס

בנוסף תשכור ROOMS קומה נוספת במגדל A TOWER של אקרו בפארק ההייטק ברעננה. מדובר בהרחבה של הסכם שכירות קודם בין הצדדים, שנחתם בשנה שעברה, במסגרתו שכרה ROOMS שתי קומות בפרויקט. כעת תפעיל חברת חללי העבודה שלוש קומות במבנה. אחרי חתימת ההסכם הנוכחי יעמוד השטח ששוכרת החברה במגדל על כ-5,600 מ"ר, עבורו תשלם דמי שכירות שנתיים של כ-3.7 מיליון מיליון שקל, לא כולל דמי ניהול וחניות. 

ROOMS, חברת מתחמי העבודה של רשת מלונות פתאל בניהולו של נדב פתאל, השיקה לפני כחצי שנה את המתחם הראשון שלה במלון NYX בתל-אביב ופתחה לאחרונה מתחם חללי עבודה ברעננה. לפי החברה, יחד עם שטחים נוספים שבכוונתם להפעיל, הם חתמו עד כה על חוזים בהיקף כולל של כ-36 אלף מ"ר למתחמי עבודה בתל-אביב, רעננה, בני-ברק, פתח-תקווה ומודיעין.

מאקרו נדל"ן נמסר בתגובה: "פרישתם הנרחבת של חללי העבודה המשותפים הפכה בשנים האחרונות למנוע צמיחה משמעותי עבור חברות הנדל"ן המסחרי. אנו שמחים כי רשת פתאל בחרה שוב באחד הנכסים שלנו להקמת חלל משותף נוסף של ROOMS, לצד חברות גדולות רבות שכבר הבטיחו את מקומן במגדל".