במלם תים לא אישרו את תנאי ההעסקה החדשים של המנכ"לים המשותפים

וגם: בפארק ההייטק בר לב שבגליל הושק "פורום נשים מנהלות" - ומינויים ביצרנית ומפתחת הצעצועים לתינוקות טייני לאב ובאדמונד דה רוטשילד ניהול קרנות נאמנות • השיחה

בניין מלם תים בפתח-תקווה / צילום: בר אל
בניין מלם תים בפתח-תקווה / צילום: בר אל

התלוש:

אסיפת בעלי המניות של חברת ה-IT מלם תים לא אישרה את תנאי ההעסקה החדשים של המנכ"לים המשותפים אודי וינטראוב ואילן טוקר. רק 15.5%-17.6% מבעלי המניות שאינם בעלי עניין אישי בהצעה או בעלי שליטה תמכו בהצעות, ומעל 80% מהם התנגדו. לולא ההתנגדות, עלות שכרו של וינטראוב הייתה עשויה להסתכם ב-4.8 מיליון שקל וזו של טוקר, המכהן ב-45% משרה, הייתה מסתכמת ב-840 אלף שקל - שניהם בהנחה של זכאות לבונוס מקסימלי. עלות שכרו של וינטראוב ב-2018 הייתה 3.6 מיליון שקל והעלות של טוקר הייתה 772 אלף שקל.

שירי חביב-ולדהורן

הצפון פורח:

בפארק ההייטק בר לב שבגליל הושק השבוע "פורום נשים מנהלות". הפורום - שקם בשיתוף ארגון סופרסונס, הפועל לחיזוק נוכחותן של נשים בצמתי השפעה - מבקש לסייע לנשים העוסקות בתחומים שונים באזור הצפון לייצר נטוורקינג פורה ויעיל. במסגרת הפורום יערכו שמונה מפגשים, שבכל אחד מהם תתקיים הרצאה של בכירה בתחומה. המרצה הראשונה הייתה היזמת חנה רדו, מייסדת ונשיאת סופרסונס, שדיברה על "קריירה, הזדמנויות וחיבורים".

עוד נכחו במפגש: מירב מצגר משה, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי של פארק ההייטק בר לב; ליאת שקד, מנכ"לית סופרסונס; חגית פילו, מנהלת אגף תקציבים בבזן; סמיחה אדריס, מנהלת תחום דיגיטציה באשכול בית הכרם; הילדה ידיד, מנהלת תחום רכש בשטראוס; איילה רוט, מנהלת בית הספר הדו לשוני "יד ביד"; אסנת קפלן, סמנכ"לית חדשנות ופיתוח מוצר בתפרון; דנה שליזנגר, מנהלת כספים וסחר בקבוצת מילואות; ואחרות.

מצנח הזהב:

אלון רז מונה למנכ"ל יצרנית ומפתחת הצעצועים לתינוקות טייני לאב (Tiny Love). רז (48) מונה לאחר פרישתו של פרדי אבוקרט שכיהן כמנכ"ל החברה ב-11 השנים האחרונות. הוא יכנס לתפקיד בסוף החודש הבא. רז שימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל איקומרס גלובלי בשטראוס קפה וקידם את המהלך של החברה להקמת פלטפורמת מסחר מקוון גלובלית. קודם לכן שימש כמנכ"ל זאפ השוואת מחירים וכמנכ"ל החטיבה העסקית של דפי זהב מקבוצת זאפ. מוצרי טייני לאב הנמצאת בבעלות תאגיד מוצרי הצריכה הקנדי Dorel Industries המגלגל כ-2.6 מיליארד דולר, נמכרים בכ-70 מדינות ברחבי העולם.

שני מוזס

איל סגל לתפקיד מנכ"ל ומנהל השקעות ראשי של אדמונד דה רוטשילד ניהול קרנות נאמנות. במסגרת תפקידו ינהל סגל את חברת קרנות הנאמנות המונה כ-24 קרנות פעילות, במטרה להגדיל משמעותית את היקף הנכסים. בתפקידו האחרון שימש סגל כמנכ"ל תכלית, חברת קרנות הנאמנות והסל של מיטב דש במשך כ- 17 שנה. קודם לכן שימש כמנהל מחלקת ההשקעות של קופות הגמל של בנק דיסקונט ובתפקידים נוספים בשוק ההון.