נוקד קפיטל סגרה את גלובל אקוויטי ונפרדה מאילן רוקח

חברת ניהול קרנות הגידור של רועי ורמוס ושלומי ברכה סוגרת את הקרן לאחר כשנתיים של פעילות, במהלכן צברה נכסים שנאמדים בכ-200 מיליון שקל

רועי ורמוס / צילום: שלומי יוסף
רועי ורמוס / צילום: שלומי יוסף

חברת ניהול קרנות הגידור נוקד קפיטל, שנוסדה על ידי רועי ורמוס ושלומי ברכה, סגרה לאחרונה את קרן גלובל אקוויטי לאחר כשנתיים של פעילות, במהלכן צברה נכסים שנאמדים בכ-200 מיליון שקל. בשל סגירת קרן גלובל אקוויטי, עוזב מנהל הקרן אילן רוקח את נוקד קפיטל.

הקרן שנסגרה אינה הפעילות המרכזית של נוקד קפיטל, שממשיכה לנהל ארבע קרנות גידור שמנהלות נכסים בשווי של כ-4 מיליארד שקל. היקף נכסים זה ממצב את נוקד קפיטל על מובילי שוק קרנות הגידור בישראל לצד ספרה. נוקד קפיטל מתמקדת בהשקעות בניירות ערך בתחומי החוב (לרבות אג"ח ב-Distress) והמניות, והיא הוקמה בנובמבר 2013 על ידי ורמוס וברכה, שהובילו בעבר, בהצלחה, את בית ההשקעות פסגות.

לצד ורמוס וברכה יש בנוקד עוד מספר שותפים מנהלים: שי יצחקי, שקודם לנוקד היה מנהל השקעות בכיר בהפניקס ובמיטב (טרם הפך למיטב דש), חגי בדש, שכמו ורמוס היה בעבר מנכ"ל פסגות וכיום הוא שותף של נוקד בבית ההשקעות שהקים - פורטה, ורונן גרשון שהיה בעבר מנהל השקעות ומנהל מסחר בפסגות קרנות נאמנות.

רוקח, שפורש עתה מנוקד קפיטל, הצטרף אליה במחצית השנייה של 2017. הוא בעל ניסיון רב באנליזה וניהול השקעות, לאחר שכיהן כמנהל השקעות בפסגות קרנות נאמנות בשנים 2012 עד 2017, וקודם לכן כסמנכ"ל השקעות ואנליסט באותה חברת ניהול קרנות נאמנות.