אחרי שנתיים וחצי: סמנכ"לית הדיגיטל של תנובה מסיימת את תפקידה

שיר זכאי-חורש עוברת לתפקיד מנכ"לית הפעילות בישראל של חברת שילוט החוצות JCDecaux • זכאי-חורש הייתה הראשונה בתפקיד CDO בתנובה, וככל הידוע טרם מונה לה מחליף

שיר זכאי-חורש / צילום: גליה חרמון
שיר זכאי-חורש / צילום: גליה חרמון

שיר זכאי-חורש מסיימת את תפקידה כ-CDO (סמנכ"לית דיגיטל) של חברת תנובה, ותעבור להיות מנכ"לית של הפעילות בישראל של חברת שילוט החוצות JCDecaux - כך נודע ל"גלובס".

זכאי-חורש, שתסיים את תפקידה באפריל הקרוב, הצטרפה לפני כשנתיים וחצי לקבוצת המזון הגדולה בישראל, וזאת במטרה להוביל את תהליך בניית אסטרטגיית הטרנספורמציה הדיגיטלית של תנובה, כולל כלים ושירותים בנכסים הדיגיטל. מדובר בפעם הראשונה שתנובה איישה תפקיד כזה בחברה. ככל הידוע טרם מונה מחליף שימלא את תפקידה.

ביוני 2019 השיקה זכאי-חורש את הפיילוט של תנובה למכירה ישירה לצרכן (Direct to consumer) שנקרא "Eaty" - פעילות מכירה של ארוחות להכנה לצרכנים, אשר נשאר כפיילוט בשלב זה וטרם התרומם. בנוסף היא יצרה שיתוף-פעולה עם אמזון וסטארט-אפים בתוכנית "קפסול", במסגרתה היזמים מקבלים ליווי עסקי מתנובה ומשתמשים בכלים ובטכנולוגיות של שירותי הענן של אמזון.

זכאי-חורש שימשה בתפקידה הקודם כסמנכ"לית שיווק בנירלט והייתה אחראית במסגרת תפקידה על מערך הפרסום, הפיתוח העסקי והחדשנות. בין המהלכים שהיא חתומה עליהם ניתן למנות את המונח "לנרלט", שנועד לייצר זיקה בין תהליך הצביעה לחברה עצמ , וכן את המהלך האחרון של "ipaint" - מערכת צביעה חדשנית המולבשת על הגב. קודם לכן היא כיהנה במספר תפקידי שיווק גם בתחומי ה-B2B וה-B2C בחברות כמו יוניליוור, נילסן ועלית.

כאמור, בעוד כחודש וחצי תעבור שיר-זכאי לשמש כמנכ"לית הסניף הישראלי של JCDecaux, חברת שילוט חוצות צרפתית שפועלת ב-85 מדינות.