שיר זכאי-חורש עוברת לתפקיד מנכ"לית הפעילות בישראל של חברת שילוט החוצות JCDecaux • זכאי-חורש הייתה הראשונה בתפקיד CDO בתנובה, וככל הידוע טרם מונה לה מחליף
מדובר בהסכם ארוך-טווח ל-5 שנים עם אופציה להארכה ל-5 שנים נוספות, המעניק לחברה הצרפתית את הזיכיון לפרסום על מתקני ריהוט רחוב בתחנות הרכבת הקלה בירושלים ובקרונות הרכבת
החברות פנו להנהלה ולמבקר המדינה: "תנאי המכרז אינם מאפשרים לקיים פעילות כלכלית סבירה" ■ הבעיות במכרז נובעות בין השאר מכך שבשנה האחרונה הרשות שיווקה את הפרסום בעצמה והורידה את המחירים ב-50%
רפיד דרשה מעיריית ר"ג לבטל את זכיית JCDecaux במכרז, אך העירייה הגישה כתב הגנה ואסמכתאות שהחלישו מאוד את טיעוני רפיד נגד ההתנהלות במכרז
חברת שילוט החוצות Jcdecaux הודיעה כי החליטה להסיר את השלטים ■ במקומם יוצבו כרזות עם הכיתוב: "עכשיו, כשהמודעות ירדו - זה בידיים שלך"
מי שרוצה להילחם בהשמנה צריך לזעזע, אבל לא ללעוג ולרמוס
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
5 שנים אחרי הדרמה שעורר מכרז שילוט החוצות בת"א, הענף שוב סוער בעקבות מכרז דומה ברמת-גן ■ על הפרק: טענות כלפי JC Decaux שזכתה במכרזים, ביקורת על עיריית ת"א ופנייה לשר הפנים שלא לאשר את המכרז החדש
חברת פרסום החוצות JCDecaux תציב בתחנות אוטובוס מרכזיות "שלטים מרעננים" של ספרייט, שיצננו את העוברים והשבים באמצעות נתזי מים עדינים
6 חברות פנו בעניין לשר גדעון סער ■ המכרז דורש השקעה של 10 מיליון שקל בשדרוג מבני הפרסום בעיר, והחברות טוענות כי רק ל-JcDecaux יש אפשרות כזו
ז'אן סבסטיאן דקו, מנכ"ל אזורי בחברת שלטי החוצות JC Decaux, מסביר מדוע זה עומד להיות העשור של שילוט החוצות, ולמה הוא מתוסכל מהענף בישראל
זאת עם פוסטרים לעמותת נט"ל ■ למקום השני הגיע אדלר-חומסקי עם פוסטר עבור אלרין, ובמקום השלישי זכה גיתם BBDO עם פוסטר של חוגלה KLEENEX
חברת הפרסום, המחזיקה בין היתר בזיכיון הבלעדי לפרסום על גבי תחנות אוטובוס ומכווני תנועה בתל-אביב, דיווחה על הכנסות בגובה 2,350 מיליון אירו בשנה החולפת
תאפשר ל-10 גולשים להציע נישואים או להצהיר על אהבתם על גבי מודעות פרסום בתחנות אוטובוס בתל-אביב
מחסום נתח ה-4% מעוגת הפרסום, השמור לשילוט החוצות, עומד להיפרץ - כך לפחות לפי ז'אן שארל דקו, בעלי ענקית שילוט החוצות הצרפתית JCDecaux ■ בראיון ל"גלובס" הוא מתאר איך הוא מתכוון לכבוש את תל-אביב