אל על מבטלת את הטיסות לאיטליה ולתאילנד ודוחה את השקת הקו לטוקיו

הטיסות לאיטליה מבוטלות למשך שבועיים החל ממחר, והטיסות לבנגקוק יבוטלו החלק מיום שני ועד 27 במרץ • השקת הקו לטוקיו נדחתה ל-4 באפריל

אל על מבטלת את הטיסות לאיטליה למשך שבועיים (מילאנו, ונציה, רומא וכן נאפולי בטיסות סאן דור) החל ממחר, יום שישי 28/2/20, ועד לתאריך 14/3/20.

גם הטיסות לבנגקוק יבוטלו: מיום שני 2/3/20 ועד 27/3/20 (המראה אחרונה לבנגקוק ביום ראשון, 1/3/20, והמראה אחרונה מבנגקוק לתל-אביב ביום שלישי, 3/3/20).

כצפוי, אל על נאלצת לדחות את פתיחת הקו שלה לטוקיו. הטיסה הישירה וההיסטורית אמורה הייתה לצאת מישראל ב-11 למרץ, אלא שלאור התפשטות וירוס הקורונה והחובה להיכנס לבידוד עם החזרה ליפן (ולנוכח החשש של רבים לטוס למזרח הרחוק ובכלל) - אל על דוחה את פתיחת הקו ל-4 לאפריל. 

בנוסף, השהיית פעילות החברה לבייג'ינג ולהונג קונג תוארך עד לתאריך 2/5/20. נוסעים המחזיקים בכרטיסים לטיסות המבוטלות יוכלו לקבל כספם בחזרה, ולחלופין, נוסעים המעוניינים בטיסה חלופית יפנו למוקד השירות של החברה או לסוכן הנסיעות דרכו בוצעה הזמנתם.

מוקדם יותר היום דיווחה אל על לבורסה כי היא צופה ירידה של 50-70 מיליון דולר בהכנסות בתקופה שבין ינואר לאפריל 2020 בשל השלכות נגיף הקורונה. 

בתוך כך, גם ריאנאייר עצרה את כל טיסותיה לישראל בקווים מאיטליה, וזאת בכל חודש מרץ.