"אם נופל עליך רווח של 700-800 אלף שקל, צריך להיות טיפש לא לקחת את זה"

בפרויקט התחדשות עירונית ברחוב אילת 12 וההגנה 40 בגבעתיים כל הדיירים יקבלו דירה חדשה בניין חדש, מחסן, מעלית ומקום חניה נוסף

סיפור הפרויקט:

דניאל בן דוד, אחד מבעלי הדירות בפרויקט, מספר: "אנחנו שני בניינים שהתארגנו לפרויקט יחד - אחד של 12 דיירים ברחוב אילת 12, ואחד של 6 דיירים ברחוב ההגנה 40. לבניין השני היו חניות ולנו לא, וגם המגרש שלהם היה טיפה יותר גדול, אבל למרות זאת הגענו לתמימות דעים שביחד נצליח לעשות את זה. פנינו לאיזה עורך דין שאמר שהוא מייצג איזה יזם וחתמנו לפני הרבה שנים. נתנו לו גרייס של שלוש שנים להשיג היתר. עברו שלוש שנים ולא קרה כלום וחזרה לנקודת ההתחלה.

"ואז איזה דייר מהבניין השני הביא את נוף הנדסה. הוא אמר שזה יצליח רק אם עינינו לא תהיה צרה אחד בשני - וכך היה. אני נותן 12 מ"ר, מרפסת וחניה למי שלא היה, לבניין שהיו חניות קיבלו עוד אחת. היזם היה גמיש איתנו בלהעלות קומה ללא עלות, והביא מפרט די איכותי. כל אחד יודע שאם מהשמים נופל עליו רווח של 700-800 אלף שקל, אז צריך להיות טיפש לא לקחת את זה".

התמורה לדיירים:

דירה חדשה בבניין חדש, 19 מ"ר נוספים (7 מ"ר לדירה ועוד 12 מ"ר מרפסת), חניה תת-קרקעית (ללא מכפילי חניה), מחסן, מיזוג מלא. כמובן מעלית. כל הדיירים קיבלו חניה נוספת: הדיירים שהחזיקו בחניה פרטית במצב הקודם קיבלו שתי חניות, הדיירים שלא הייתה להם חניה קיבלו חניה אחת.

התמורה ליזם:

26 דירות חדשות, בהן דירות גן, דופלקס ופנטהאוז. לבניין מרתף חניה של שלוש קומות תת-קרקעיות, והוא נבנה לפי תקן הבנייה הירוקה.

לו"ז:

הבנייה החלה ב-2018 והאכלוס צפוי בקיץ הבא.

מיקום מדויק: אילת 12 פינת ההגנה 40, גבעתיים
היזם: נוף הנדסה
האדריכל: אוהד וסרמן, קון וסרמן אדריכלים
המצב הקודם: שני בניינים בני שלוש קומות. בבניין אחד היו 6 דירות שלכולן חניות פרטיות, בבניון השני היו 12 דירות, ללא חניות. לשני הבניינים לא הייתה מעלית.