כפי שנחשף ב"גלובס": עמי גלאם יכהן כסמנכ"ל התוכן של רשת

גלאם כבר כיהן בתפקיד זה במשך כחצי שנה, מאז שסמנכ"ל התוכן הקודם ארז בן הרוש פרש מתפקידו ועד תחילת מיזוג רשת עם ערוץ עשר • כעת גלאם חוזר לרשת ומתחיל היום את תפקידו באופן רשמי

עמי גלאם / צילום: יונתן גלאם
עמי גלאם / צילום: יונתן גלאם

עכשיו זה רשמי: עמי גלאם חוזר לרשת 13 ויכהן בתפקיד סמנכ"ל התוכן של הערוץ. גלאם כבר כיהן בתפקיד זה במשך כחצי שנה, מאז שסמנכ"ל התוכן הקודם ארז בן הרוש החליט לפרוש מתפקידו ועד תחילת מיזוג רשת עם ערוץ עשר.

במהלך השנה האחרונה שהה גלאם עם משפחתו בארה"ב, ולפני כחודש הם שבו לישראל, בסמוך למועד בו החליטו בעלי המניות של רשת להחליף את מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ולמנות במקומו את אבי בן טל, לשעבר מנכ"ל ynet.

חיפוש איש תוכן שיטווה קו חדש לערוץ הייתה בין המשימות הראשונות להן נדרש בן טל, וגלאם היה אחת האופציות המרכזיות שנבחנו כבר מההתחלה. בנוסף נעשתה פנייה גם לאיש התוכן רן תלם, שסירב, והתקיימה פגישה עם ארז בן הרוש, שבעבר כיהן כאמור כסמנכ"ל התוכן של רשת.

כפי שנחשף ב"גלובס", בימים האחרונים נפל הפור באופן סופי, והוחלט כי גלאם יקבל את התפקיד, והיום (א') הוא מתחיל את תפקידו באופן רשמי.

אבי בן טל, מנכ"ל רשת, מסר היום: "אני שמח על הצטרפותו-חזרתו של עמי לרשת 13. עמי מביא עמו ניסיון, מקצועיות ומקצוענות בתחום הטלוויזיה. רשת 13 נמצאת בתקופה של שינויים כשלצדם תנופת יצירה בתחום התוכן. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לזיוית דוידוביץ על המסירות והמקצועיות שמפגינה לאורך כל דרכה בתחום הטלוויזיה". 

גלאם מסר היום בתגובה: "אני שמח לחזור לרשת 13 ומודה ליו"ר נדב טופולסקי ולמנכ"ל אבי בן טל על האמון שנותנים בי. כולנו מודעים לאתגרים הגדולים שניצבים לפנינו בתוך שוק קטן ותחרותי ומציאות טלוויזיונית שמשתנה במהירות. אני נרגש ומוכן למשימה ומחכה לשוב לעבוד עם האנשים המצוינים ברשת 13 ועם היוצרים וחברות ההפקה".