ח"כ עמיר פרץ: לא אתן יד לממשלת ימין צרה בראשות נתניהו

בסטטוס שכתב פרץ בעמוד הפייסבוק שלו הוא ציין כי "אין בכוונתי לתת יד להקמת ממשלה שנוגדת את תפיסת עולמי האידאולוגית" • פרץ לא התייחס להודעתה של השותפה הפוליטית הבכירה שלו בשנה האחרונה, לוי-אבקסיס

עמיר פרץ ובני גנץ בפגישתם היום / צילום: אלעד מלכה
עמיר פרץ ובני גנץ בפגישתם היום / צילום: אלעד מלכה

יו"ר מפלגת העבודה ח"כ עמיר פרץ מתייחס לראשונה להחלטתה של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס לפרוש מן השותפות הפוליטית של העבודה עם מרצ ולחסום אפשרות להקמת ממשלת שמאל צרה על בסיס הימנעות הרשימה המשותפת.

בסטטוס שכתב פרץ בעמוד הפייסבוק שלו הוא ציין כי "חשוב לי להבהיר שלמרות ההתפתחויות אין בכוונתי לתת יד להקמת ממשלת ימין צרה בראשות נתניהו שנוגדת את תפיסת עולמי האידאולוגית". פרץ לא אמר בהודעתו מילה ביחס לסטירה שחטף אתמול לפניו, מאת השותפה הפוליטית הבכירה שלו בשנה האחרונה, לוי-אבקסיס.

הבוקר נודע, מתוך ראיון עם ח"כ עמר בר לב בגלי צה"ל, שאבקסיס-לוי לא התקשרה לפרץ כדי לעדכן אותו בדבר החלטתה ואפילו לא ענתה לטלפונים וסמסים ששלח לה. היא פרסמה את הודעתה ללא תיאום מראש, ונעלמה.

פרץ, הסופג בשעה זו ביקורת קשה מאוד מחברי מפלגתו, כתב כי הוא ממשיך לפעול להקמת ממשלה בראשות גנץ"רגעי ההכרעה מביאים עימם קשיים בכל המפלגות. אני עושה את כל הנדרש על מנת להתגבר עליהם ולהמשיך לפעול כדי להעניק לאזרחי ישראל את הממשלה עליה התחייבנו לפני הבחירות".

יותר מוקדם היום, נפגש פרץ עם גנץ והשניים הצטלמו אך לא התראיינו.