עובדי פוקס יצאו לחל"ת, המנכ"ל הראל ויזל מוותר על שכרו

בשלב זה חנויות הקבוצה לא יפעלו החל מהיום, בעוד שאתרי הסחר המקוון ימשיכו לפעול • דירקטוריון החברה החליט להקפיא את חלוקת הדיבידנד "עד להתבהרות הדברים" • על רקע פניות לקבוצה, פוקס פותחת מחדש את כל חנויות שילב שפועלות מחוץ לקניונים

הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס / צילום: דימה טליאנסקי
הראל ויזל, מנכ"ל ובעלי קבוצת פוקס / צילום: דימה טליאנסקי

על רקע החמרת ההוראות בעקבות משבר הקורונה, גם קבוצת האופנה הגדולה בישראל, פוקס, מעדכנת כי "בשלב זה חנויות הקבוצה לא יפעלו החל מהיום", בעוד ש"אתרי הסחר המקוון ימשיכו לפעול, ומטה הקבוצה יפעל במתכונת מצומצמת בלבד".

בהתאם, החברה הודיעה לעובדיה ומנהליה על יציאה לחופשה ללא תשלום לתקופה בת 45 יום, וזאת למעט מספר מצומצם של עובדים. כמו כן, הראל ויזל, מנכ"ל ודירקטור בחברה ומבעלי השליטה בה, הודיע לחברה כי ימשיך לעבוד כרגיל, וכי הוא מוותר בשלב זה על תשלום משכורתו החודשית החל מהתשלום בגין המחצית השנייה של חודש מרץ 2020.

פוקס מציינת כי בנסיבות הקיימות, "בהתבסס על המידע הפומבי הקיים נכון למועד זה, לרבות הצפי על-פי הדיווחים בתקשורת להתמשכות והחמרה בהתפשטות הנגיף ומגבלות כאמור, ההשלכות על פעילות הקבוצה עלולות להיות בעלות השפעה שלילית מהותית. החברה נוקטת את כל האמצעים להקטנת הנזק הכלכלי ועל-מנת לשמר את יציבות הקבוצה ועוצמתה".

עוד נמסר כי לאור המצב בשווקים ואי-הוודאות בתקופה זו, דירקטוריון החברה החליט להקפיא את חלוקת הדיבידנד בהיקף של 49.1 מיליון שקל שהוכרז במסגרת דוחותיה בשבוע שעבר, "עד להתבהרות הדברים". 

בתוך כך, על רקע פניות לקבוצה, פוקס פותחת מחדש את כל חנויות שילב שפועלות מחוץ לקניונים. אחרי שהודיעה על סגירה של כל חנויתיה, קבוצת פוקס תחל בשעות הקרובות להפעיל מחדש את חנויות רשת מוצרי התינוקות שבשליטתה (51%) - שילב. מדובר בעשרות חנויות מתוך כ-76 של הרשת שנמצאות מחוץ לקניונים, כלומר ברחובות או במרכזים פתוחים. המהלך הזה מתבצע לאחר שהחברה קיבלה מאות פניות מלקוחות לפיהן מדובר במוצרים עבור יולדות ותינוקות ובקשה לאפשר להמשיך ולרכוש בחנויות.