בת"א, בחיפה, בנתניה: איזה נכס אפשר לקנות ב-5 מיליון שקל

דירות 4 חדרים בת"א, דירות 5 חדרים בחיפה, מגרש לבנייה בנתניה או קוטג' עם 5 חדרים באבן יהודה

מה אפשר לקנות ב-5 מיליון שקל / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס
מה אפשר לקנות ב-5 מיליון שקל / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס

דירת 5 חדרים בחיפה

כתובת: שדרות הנשיא 13

שטח: 140 מ"ר

בחיפה, בשדרות הנשיא 13 בכרמל צפוני, נמכרה בחודש שעבר דירת 5 חדרים בשטח 140 מ"ר בקומה חמישית מתוך שש, בבניין שהוקם ב-1995. הבניין עתיד לעבור חיזוק ותוספת בפרויקט של תמ"א 38, וזו אחת הדירות החדשות שיתווספו לו. בקומה הרביעית של הבניין נמכרה לאחרונה דירה ב־3 מיליון שקל. הבניין נמצא לא הרחק מהגנים הבהאים, ליד קווי אוטובוס. 

מגרש לבנייה רוויה בנתניה

כתובת: ליד עולי הגרדום 19
שטח: 1.245 דונם

בנתניה, ליד רחוב עולי הגרדום 19, לא רחוק ממחלף נתניה צפון ומקניון השרון, נמכר לאחרונה מגרש בשטח של 1.245 דונם שמיועד לבנייה רוויה למגורים. ברחוב בנייני מגורים נמוכים יחסית של שתיים־שלוש קומות, ובאזור בנייני ציבור כמו בית המשפט, אולם התרבות העירוני ומוסדות חינוך. 

קוטג' בן 5 חדרים באבן יהודה

כתובת: הפרגים 14
שטח: 284 מ"ר

באבן יהודה, נמכר קוטג' חדש בן 5 חדרים, בשטח 284 מ"ר עם 330 מ"ר חצר. הבית נמצא בדרום מערב היישוב, סמוך לבית הספר האמריקאי ולמעבר לבית יהושע - מושב שבו נמצאת תחנת הרכבת. על פי נתוני רשות המסים, בשלוש השנים האחרונות היו ביישוב 39 עסקאות למכירת בתים פרטיים, שכולן לא ירדו מ־4 מיליון שקל, אבל דירות אפשר למצוא בפחות. 

דירת 4 חדרים בתל אביב

כתובת: שד' בן ציון 8
שטח: 94 מ"ר

בתל אביב, בשד' בן ציון 8 במרכז העיר (ליד פינת בוגרשוב וקינג ג'ורג'), נמכרה לאחרונה דירת 4 חדרים בשטח 94 מ"ר. הדירה בקומה שלישית מתוך ארבע, בבניין שהוקם בשנות ה־30'. על פי נתוני אתר מדלן, המחיר הממוצע למ"ר בעיר עומד על 41 אלף שקל, נמוך משמעותית מהמחיר בעסקה זו - כ-53 אלף שקל למ"ר.