"התקווה האחרונה שנשארה לי כרגע היא שאמזון ימשיכו לעבוד"

הקשר הישראלי של יועצת טראמפ להתמודדות עם המגיפה, ביידן פותח פער, והבית הלבן מנסה להתמודד עם המפולת הכלכלית • השבוע בפודקאסט "המדריך לטראמפיסט": קולות מאמריקה של ימי הקורונה • האזינו לפודקאסט

טראמפ במרכז למניעת מגפות / צילום: רויטרס - Tom Brenner
טראמפ במרכז למניעת מגפות / צילום: רויטרס - Tom Brenner

כמו בישראל ובשאר העולם, גם ארה"ב נשאבה להתמודדות עם התפרצות מגיפת הקורונה. פודקאסט "המדריך לטראמפיסט" מבית "גלובס" מביא את קולות המאזינים המספרים על המציאות החדשה שהווירוס יצר בבוסטון, בניו יורק, בעמק הסיליקון ועוד.

על המדפים בסופר שמתרוקנים מיד, השיחות על איפה אפשר להשיג נייר טואלט, הסאבווי שהתרוקן, אווירת ההיסטריה הקלה שאחזה בעיר הגדולה - וההשוואות הבלתי נמנעות לישראל.

אחרי שבועות של הכחשה, המגיפה שלחה השבוע את קובעי המדיניות בוושינגטון למצוא פתרונות חירום לפאניקה שאחזה בשווקים, ולסחרור שאליו נקלעת הכלכלה האמריקאית. השבוע הרחבנו על התוכניות המשתנות שמציג הבית הלבן, ועל ההצעה החדשה - לשלוח צק לכל משק בית אמריקאי.

במקביל, המרוץ אל הבית הלבן ממשיך: ג'ו ביידן פותח פער מול ברני סנדרס, ויש המעריכים שהפריימריז הדמוקרטיים כבר הוכרעו למעשה. ועוד השבוע: הקשר בין ד"ר דברה בירקס, היועצת הבכירה של טראמפ, לראש הממשלה נתניהו, המסר האוניברסלי של בנו של מל ברוקס, והאחים קואומו מכים שנית.

הצטרפו לקהילת המדריך לטראמפיסט

עקבו אחר הפודקאסט באפל פודקאסטס , גוגל פודקאסטס , ספוטיפיי או באפליקציית הפודקאסטים האהובה עליכם